Lieve dames,
Ik vroeg mij af of er hier meer mensen zijn die een Dubatti Two kinderwagen en autostoeltje hebben aangeschaft, en ook erg ontevreden zijn. Ik heb hem nu namelijk 2 maanden in gebruik, maar ben er erg ongelukkig mee. Ik vroeg mij af of meer mensen de volgende klachten ervaren of dat wij gewoon een maandagochtend product hebben ontvangen.
Het gaat om de volgende klachten:
- de kinderwagenbak rammelt tijdens het wandelen, waardoor mijn kindje soms best wel door elkaar wordt geschud;
- de bekleding van het autostoeltje schiet steeds los aan de onderkant;
- de autostoel zit naar mijn mening niet goed vast in het 360° frame. De waterpas zou volgens de instructies op groen moeten staan als die in de juiste positie staat, maar dat doet die niet. Hij blijft op rood staan. Hij is dus wel goed vastgeklikt en is vervolgens in de juiste positie gedraaid. Wij vinden hem ook erg wiebelig in het frame zitten en vragen ons af of dat normaal is;
- wij hebben echt wel een grote auto, maar door de grote van het frame en de autostoel moet de bijrijderstoel helemaal naar voren en rechtop, waardoor het eigenlijk niet meer comfortabel is om te zitten. Is dat normaal? Is dat met elk 360° frame? Het autostoeltje staat dan trouwens al in de opwaartse positie en niet in de liggende positie als jullie begrijpen wat ik bedoel.
Ik zit te denken om ermee terug te gaan naar de winkel om er naar te laten kijken, maar ik weet niet zo goed hoe ik dat moet aanpakken. Heeft iemand hier ervaring mee? Of heeft iemand ervaring met het omruilen van een kinderwagen voor een ander merk?
Wellicht dat er ook mensen zijn die wel heel erg tevreden zijn over de Dubatti. Dat hoor ik dan ook graag :) Tips zijn ook welkom!