14 Reacties

3 maanden geleden

Krampjes horen erbij, ik zou dus niet zomaar starten met omneo bij normale krampen. Je kindje zal sowieso aan de voeding moeten wennen in de periode van ongeveer 2 weken worden de krampjes dus sowieso wat heftiger. Wij hebben omneo gebruikt, omdat kindje echt ontroostbaar was van de krampen. Maar ik vond het geen fijne voeding. Het is lichtverteerbaar en dus sneller weer honger. Verde ris het dikker dan normale voeding en moesten we een aangepaste speen gebruiken. Wij hebben echter nooit een goede gevonden voor ons kindje. Het gaatje was of te klein waardoor ze in slaap viel of te groot waardoor de voeding de snel ging en ze nog meer krampen kreeg.

3 maanden geleden

Reactie op VdB21

Krampjes horen erbij, ik zou dus niet zomaar starten met omneo bij normale ...
Ohh jeetje dat is niet fijn nee

3 maanden geleden

Reactie op VdB21

Krampjes horen erbij, ik zou dus niet zomaar starten met omneo bij normale ...
Welke voeding gebruiken jullie nu wel?

3 maanden geleden

Hier Omneo gebruikt bij mijn oudste twee en direct mee begonnen bij mijn jongste. Top! Wij willen niets anders meer. Hij groeit er super op! Wij hebben de Difrax fles met speen M en dat gaat uitstekend. Dit verschilt per kindje uiteraard. Wij gebruiken het omdat de melk delen in de voeding net weer anders "geknipt" zijn en het hierdoor makkelijker te verteren is voor de darmen. Hij is nu 9 weken oud, komt van een start gewicht van 3520 en zit nu op 6415

3 maanden geleden

Reactie op Djennifer

Hier Omneo gebruikt bij mijn oudste twee en direct mee begonnen bij mijn jo ...
Wat fijn om te horen!!

3 maanden geleden

Wij zijn ongeveer 2 weken nadat de krampen begonnen overgestapt op omneo en probiotica druppels. Ook zijn we toen de flessen van Dr. Brown gaan gebruiken met daarop de S speen van difrax. In het begin merkte we dat hij wat hongerig bleef en hebben toen de voeding iets opgehoogd. Nu is hij er helemaal aan gewend en ook geen last meer van krampen.

3 maanden geleden

Reactie op Liefmeisje24

Welke voeding gebruiken jullie nu wel?
We zijn nu terug gegaan naar de nutrilon standaard. Kindje is bijna 11 weken en alleen in de nacht nog wakker van de krampen.

3 maanden geleden

Wij zijn met 9/10 weken overgegaan op omneo. Maar mengen het met de voeding die ze al kreeg. Eerst 2 om 2 schepjes en dat werkt goed voor ons. Difrax fles met de t speen nu. Anders heeft mevrouw het met 5 minuten op 🙈

2 maanden geleden

Mijn partner en het CB zeggen dat het wel over gaat de krampjes, maar ze blijft zoveel last houden van krampjes. We gebruiken wel de dr brown fles. Maar ik vind het vreselijk haar zo te zien lijden na elke voeding. Ze ook steeds aan het persen tijdens voeden. Iemand tips?

2 maanden geleden

Reactie op Laura1987

Mijn partner en het CB zeggen dat het wel over gaat de krampjes, maar ze bl ...
Hoe oud is ze? Onze zoon blijft ook na iedere voeding veel last hebben en is nu 11 weken. Hij is max 30 minuten na de fles rustig en tevreden en dan begint het huilen tot hij in slaap valt om vervolgens weer huilend wakker te worden en dan te huilen tot de volgende voeding. Hij heeft ook 4 a 5 flinke poepluiers per dag, maar het lijkt alsof hij constant aan het persen is om lucht eruit te krijgen.

2 maanden geleden

Wij gebruiken sinds 1,5 week omneo. Onze dochter is 13 weken en hard erg veel last van kramp en moeizame ontlasting, waardoor kramp alleen maar erger werd. Ook tijdens het voeden was ze erg onrustig, veel persen en krampen. Dat is nu niet meer zo,wij zijn dus erg blij met deze voeding. Wij hebben de dr Brown flessen met speen 2, werkt super goed!

2 maanden geleden

Reactie op Milan0306

Hoe oud is ze? Onze zoon blijft ook na iedere voeding veel last hebben en ...
12 weken nu. Die van mij poept maar 1x per dag soms 2. Vanaf 11 weken maken ze ook een sprongetje(sprong 3).

2 maanden geleden

Reactie op Elin2024!

Wij gebruiken sinds 1,5 week omneo. Onze dochter is 13 weken en hard erg ve ...
Welke omneo gebruik je, er zijn verschillende?

2 maanden geleden

Reactie op Laura1987

Welke omneo gebruik je, er zijn verschillende?
Nutrilon omneo!