Hi,
Ben benieuwd naar jullie ervaring met infacol. Ik wilde het eerst niet geven maar ben de wandhoop nabij. Ze heeft sinds 1.5 week veel pijn bij t drinken. Kunnen krampjes zijn maar weet t niet zeker
Infacol bij mijn eerste zoontje gebruikt. Eerste dagen werkte het super, daarna leek het juist averechts te werken. Toen de tip gekregen om een kipkep aan te schaffen en wat hielp dat goed. Nu bij mijn 2e zoontje gaat het weer zo goed met de kipkep!
Veel poepluiers en vooral heel veel gespuug. Bij ons werkte dit best goed. We hebben het eerst een week achter elkaar gebruikt en we merkte echt verschil. Nu gebruiken we het alleen als de krampjes weer erg aanwezig zijn.
Ja wij wel, maar wij hebben een super geïsoleerd huis waarbij het niet warmer wordt dan 22 graden.
Daarom geef ik hem wel een kipkep als hij zomers gekleed is.
Hoe lang heb je het gebruikt? En waarom gestopt? Ik gebruik het namelijk oo ...
Ik denk een weekje of 3. Ik las ergens dat ze er reflux van konden krijgen en merkte dat hij daar ook last van kreeg. Had ook het idee dat hij helemaal geen krampjes meer had dus wilde gewoon even proberen wat er gebeurde als we zouden stoppen. Mocht hij toch weer krampjes krijgen dan konden we zo weer beginnen ermee
Toen de verpakking nog ongeopend was kwam mij al een sterke sinaasappellucht tegemoet. Mijn dochter vindt het heel erg vies en je moet er ook best veel van geven. Dus dat was snel klaar😂