11 Reacties

3 maanden geleden

Krampjes komen na het drinken? Wij gebruiken sab simplex

3 maanden geleden

Infacol bij mijn eerste zoontje gebruikt. Eerste dagen werkte het super, daarna leek het juist averechts te werken. Toen de tip gekregen om een kipkep aan te schaffen en wat hielp dat goed. Nu bij mijn 2e zoontje gaat het weer zo goed met de kipkep!

3 maanden geleden

Reactie op ×Jon

Infacol bij mijn eerste zoontje gebruikt. Eerste dagen werkte het super, da ...
Ook met tijdens warme dagen?

3 maanden geleden

Veel poepluiers en vooral heel veel gespuug. Bij ons werkte dit best goed. We hebben het eerst een week achter elkaar gebruikt en we merkte echt verschil. Nu gebruiken we het alleen als de krampjes weer erg aanwezig zijn.

3 maanden geleden

Reactie op Saar1705

Ook met tijdens warme dagen?
Ja wij wel, maar wij hebben een super geïsoleerd huis waarbij het niet warmer wordt dan 22 graden. Daarom geef ik hem wel een kipkep als hij zomers gekleed is.

3 maanden geleden

Hier werkte het heel snel en goed. Hij kreeg er alleen reflux van had ik het idee, dus nu gestopt en geen krampjes en spugen meer

3 maanden geleden

Reactie op ennasil94

Hier werkte het heel snel en goed. Hij kreeg er alleen reflux van had ik he ...
Hoe lang heb je het gebruikt? En waarom gestopt? Ik gebruik het namelijk ook maar weet niet wanneer te stoppen?

3 maanden geleden

Reactie op Michhh15

Hoe lang heb je het gebruikt? En waarom gestopt? Ik gebruik het namelijk oo ...
Ik denk een weekje of 3. Ik las ergens dat ze er reflux van konden krijgen en merkte dat hij daar ook last van kreeg. Had ook het idee dat hij helemaal geen krampjes meer had dus wilde gewoon even proberen wat er gebeurde als we zouden stoppen. Mocht hij toch weer krampjes krijgen dan konden we zo weer beginnen ermee

3 maanden geleden

Reactie op Maaike1810

Krampjes komen na het drinken? Wij gebruiken sab simplex
Wij ook! Werkt echt super hier!

3 maanden geleden

Hier werkt het super! Gebruik het sinds week twee en ze is nu bijna 8 weken. Amper krampen en kan goed scheetjes laten.

3 maanden geleden

Toen de verpakking nog ongeopend was kwam mij al een sterke sinaasappellucht tegemoet. Mijn dochter vindt het heel erg vies en je moet er ook best veel van geven. Dus dat was snel klaar😂