11 Reacties
8 maanden geleden
Ik lees even mee! Ook toevallig in verwachting en in december uitgerekend + de Joolz Geo 3 in huis haha
8 maanden geleden
Onze oudste was vorig jaar 14 maand toen de 2e is geboren. Ik heb de geo 3 uitgebreid en ik vond het niet heel prettig. De baby lag onderin de wieg en de oudste zat boven en dan vooruitkijkend. Ik miste heel erg de ruimte om de luiertas of andere dingen op te bergen. Ook als er iets met de baby was vond ik het niet prettig om hem eruit te halen. Je hebt je duwstang en het zitgedeelte erboven wat in de weg zit. Wij hebben ook een meerijd plankje en die ben ik heel snel gaan gebruiken ik denk dat hij net 16 maanden was.
8 maanden geleden
Heb een geo 2 als duo wagen gebruikt. Denk dat de geo 3 dezelfde optie heeft.
Hierbij adapters aangeschaft (welke veel goedkoper zijn dan de ligbak) waar de maxicosi op kon. De kleine zit dan onderin. Het is even wennen met klikken. Dit ca 7 maand gebruikt en nu een meerijdt plankje voor onze dochter van 2,5 jaar.
Voor ons was dit een een goede praktische, en goedkope oplossing.
8 maanden geleden
Reactie op Koalaz14
Dat is precies wat ik in gedachten had! Maar net zo'n meerijdplankje bevalt ...
Ja dat meerijdplankje gebruiken we nog steeds! Bevalt heel goed. Vorig jaar als we een dagje weg gingen dan namen we wel de buggy mee zodat de oudste ook kon zitten maar dat is nu niet meer nodig en een meerijdplankje neemt ook minder ruimte in beslag😁
8 maanden geleden
Mijn dochter was 16 maanden toen de tweede kwam. Hij is gisteren 1 geworden. We hebben wel een tas van Joolz voor aan de zijkant gekocht want je grote bak is weg maar verder zijn we super tevreden geweest al die tijd! Niet zo breed en geen kolossale kinderwagen. Geen spijt van gehad!