6 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb de fles wel uitgeprobeerd, maar ik vond het juist veel te snel gaan met de voeding waardoor ik ben gestopt. Ik denk omdat wij pepti gebruiken en dat is natuurlijk wel dunnere voeding.. zijn er geen andere merk spenen die erop passen? Wij gebruiken bijvoorbeeld dr brown met difrax speen.

3 maanden geleden

Ik gebruik dit merk al ruim 2,5 jaar en ben er mega tevreden over. Vooral door het anti-vacuüm systeem en dat ze dus heel lang mee gaan. Ook geen probleem met de spenen, nu net een paar weken over van 0 naar 1. Mijn dochtertje van 13 weken drinkt nog wel 6 voedingen live bv en daarnaast één flesje kv. Ik kan me voorstellen dat hoe de spenen bevallen per baby anders is. Geen idee of er andere spenen op de MAM flessen passen.

3 maanden geleden

Reactie op Rissje89

Ik gebruik dit merk al ruim 2,5 jaar en ben er mega tevreden over. Vooral d ...
Mijn zoontje van bijna 3 drinkt af en toe trouwens ook nog melk uit een MAM fles en dan ook maar speen 2. Speen 3 alleen kort bij het kdv gebruikt.

3 maanden geleden

Hier is de mam fles de enige fles die mijn beide kinderen hebben gepakt. Grappig dat het bij jouw dochter heel langzaam gaat, mijn dochter trekt m juist snel leeg. Wij doen er moedermelk in, misschien is dat het verschil. Mijn dochtertje is 16 weken en we gebruiken nog speen 0. Mijn zoon dronk er uiteindelijk ook kv in en toen deed hij gemiddeld lang met zijn fles. Andere maat speen proberen?

3 maanden geleden

Ik vond hem juist erg snel gaan! Wij hebben heel wat flessen geprobeerd en gebruiken nu Hegen, heel tevreden over!

3 maanden geleden

Reactie op jdyjngrdn

Hier is de mam fles de enige fles die mijn beide kinderen hebben gepakt. Gr ...
Oke dus je ervaring met kv is ook wat langzamer. Ik denk dat de flessen heel goed zijn voor bv want dat ging hier ook goed. En nu sinds paar weken kv en dat gaat langzaam. Of haar techniek is niet helemaal oke of indd grote fles speen want tot u toe was ik altijd tevreden over MAM