8 Reacties
3 maanden geleden
Wij gebruiken dit al sinds onze baby een paar weken was ivm verborgen reflux. We gebruiken het in elk flesje, maar veel minder dan voorgeschreven. Ze zeggen 1-2 schepjes. Wij merken dat alleen het bodempje van bijgeleverd schepje bedekken voor een fles van 150cc bij ons al voldoende is om de klachten met 90% te verminderen en hebben blije baby die af en toe een mondje teruggeeft. Geen gegorgel, geen krampen, geen huilen bij platligge e.d. meer. Maar wel dus bij gebruik van een minibeetje.
3 maanden geleden
Wij gebruiken het nu 1 week en voegen 1 volle schep toe op 180cc water. Zou zeker niet te veel doen op het begin, onze dochter krijgt er behoorlijk obstipatie van. Voor de reflux doet het nu nog niet zo veel helaas... we kijken het nog een weekje aan
3 maanden geleden
Reactie op marlousanne
Wij gebruiken het nu 1 week en voegen 1 volle schep toe op 180cc water. Zou ...
Aahh hopen dat het snel aanslaat!
3 maanden geleden
Reactie op Liene91
Wij gebruiken dit al sinds onze baby een paar weken was ivm verborgen reflu ...
Ahhh wat fijn! Ik wil indd ook wat minder dan aangegeven gebruiken
3 maanden geleden
Ik geef borstvoeding en voeg altijd johannesbroodpitmeel toe aan mijn gekolfde melk. Echter, sinds kort blijkt dit niet voldoende te zijn, dus gebruik ik ook Nutrilon. Dit gaat eigenlijk heel goed. Ik gebruik Nutrilon in combinatie met een fles van Dr. Brown met speenmaat 3, of een fles van Difrax met speenmaat M
3 maanden geleden
Reactie op anastasijaa
Ik geef borstvoeding en voeg altijd johannesbroodpitmeel toe aan mijn gekol ...
Hoeveel bied jij aan? Aan hoeveel cc ?
3 maanden geleden
Alleen ervaring met de pure johannesbroodpitmeel, de nutriton zit vol.met suiker en bestaat slechts uit 30% Johannesbroodpitmeel
3 maanden geleden
Reactie op Liefmeisje24
Hoeveel bied jij aan? Aan hoeveel cc ?
120 + 4 schepjes, soms heb ik nog wat eigen melk 30 cc dan doe ik dat ook bij. Wij zijn bijna 4 maanden en ik merk dat ze nu naar 150 gaat.