5 Reacties
茅茅n maand geleden
We hebben geen ervaring met naar een vakantiebestemming rijden. Maar we gebruiken hem heel vaak als we een uurtje ofzo moeten rijden en dan ergens zijn om daarna dus een uur terug te moeten. Mocht de baby dan wel in slaap zijn gevallen dan kan hij zo op de wagen en nemen we hem zo mee ipv verplaatsen naar een losse wieg. Ik zou wel aanraden om te kijken of je eentje kan huren of lenen van iemand. Ons kindje is erg lang (met 12 weken al 64,5cm) en past er nog net in, maar we denken dat we hem niet heel lang meer kunnen gebruiken.
茅茅n maand geleden
In Marokko ons kindje in de reiswieg in de auto. Ging prima. Ik weet niet wat hierover de regels zijn in Frankrijk.
茅茅n maand geleden
Wij hebben afgelopen vakantie een Maxi Cosi Jade gehuurd. Echt super fijn, ons zoontje heeft haast de gehele rit liggend geslapen!
茅茅n maand geleden
Wij hebben de nuna cari next, een reiswieg met gordels. Onwijs blij mee! Zou hem echt aanraden bij lange ritten.
We hebben ook de nuna arra, maar deze staat stof te verzamelen want we gebruiken alleen de reiswieg.
In de wieg slaapt onze kleine heerlijk en is super makkelijk als je op je bestemming bent, want je tilt hem zo op de wagen en gaat verder terwijl de kleine lekker doorslaapt. Ook wakker heeft hij het er prima naar z'n zin in.
Enige nadeel is dat de wieg wel veel ruimte inneemt op de achterbank, er past nog iemand naast maar die zit wel krap.
De wieg is Europees goedgekeurd. Gaat op de base in de auto en heeft gordels, ik ga ervanuit dat dat in Frankrijk geen problemen gaat geven.