46 Reacties

4 maanden geleden

Bij mijn dochter helpt dit echt heel goed hebben eerst infacol gebruikt werkt niet. Nu gebruik ik al 2 weken sab simplex werkt echt super goed! Ik raad het aan, alleen duurt wel langer met verzenden.

4 maanden geleden

Reactie op D-aphne

Bij mijn dochter helpt dit echt heel goed hebben eerst infacol gebruikt wer ...
Als het goed is krijg ik hem vandaag binnen.. vind dit zo zielig die krampjes..

4 maanden geleden

Reactie op BMB97

Als het goed is krijg ik hem vandaag binnen.. vind dit zo zielig die krampj ...
Jaa is ook echt zielig. Hoop dat je het vandaag binnen krijgt! En dat het werkt bij ons wat dat echt de redder voor krampjes!

4 maanden geleden

Bij ons maakt het tot nu toe weinig uit voor mn gevoel of we het wel of niet geven.. maar vraag me ook af hoe vaak jullie het geven? Voor/na elke voeding of maar 1x p dag?

4 maanden geleden

Bij onze meid werkt het wel! Merk ook meer krampjes als we het niet geven. Wij geven in elke fles ong 7 druppels (de helft dan wordt aanbevolen) dit ivm de alcohol die erin zit. Vindt ik zelf een fijner gevoel, en werkt ook. Wij doen het bij in de fles (kv). Grappig; als je de fles schudt, zie je ook gelijk alle bubbels verdwijnen

4 maanden geleden

Reactie op LadyJudy

Bij ons maakt het tot nu toe weinig uit voor mn gevoel of we het wel of nie ...
Wij geven voor de voeding op een lepeltje 15 druppels want als ze de fles niet leeg drinkt heeft ze niet alles op meestal komt de om de 4uurtjes daarom geven we elke voeding want staat dat er elke keer 4uur tussen moet zitten.

4 maanden geleden

Ik gebruik het al weken. Elke keer 15 druppeltjes voor de bv. Op dit moment zeer weinig last van krampjes. Ik doe bij bv ook laten boeren trouwens. Verbaast hoeveel boeren daar ook bij vrij komt

4 maanden geleden

Reactie op D-aphne

Jaa is ook echt zielig. Hoop dat je het vandaag binnen krijgt! En dat het w ...
Inderdaad.. hoe geef jij het?

4 maanden geleden

Reactie op RB1995

Bij onze meid werkt het wel! Merk ook meer krampjes als we het niet geven. ...
Zit er alcohol in?

4 maanden geleden

Reactie op BMB97

Zit er alcohol in?
Vertaald; bevat ethanol

4 maanden geleden

Reactie op RB1995

Vertaald; bevat ethanol
Okee is dit verder niet schadelijk?..

4 maanden geleden

Reactie op RB1995

Vertaald; bevat ethanol
Zal ongetwijfeld heel weinig zijn hoor, maar het zit er wel in.

4 maanden geleden

Reactie op RB1995

Zal ongetwijfeld heel weinig zijn hoor, maar het zit er wel in.
Okee dankjewel

4 maanden geleden

Er is nooit bewezen dat het product werkt. Het geeft ouders het gevoel dat ze 'iets' kunnen doen voor hun baby. Er zitten zoetstoffen en alcohol. Zeker de zoetstoffen kunnen bij baby's een pijnstillend effect hebben.

4 maanden geleden

Reactie op BMB97

Okee is dit verder niet schadelijk?..
Als het schadelijk zou zijn, zou het niet verkocht mogen worden en zou kraamzorg het niet aanbevelen 😊 ook al komt het uit Duitsland, ook die heeft zich te houden aan de europese richtlijnen.

4 maanden geleden

Reactie op RB1995

Als het schadelijk zou zijn, zou het niet verkocht mogen worden en zou kraa ...
Dat is waar.

4 maanden geleden

Bij ons eerste kindje nooit gebruikt, die had altijd veel krampen. Nu gebruikt vanaf week 2 na de geboorte en de baby heeft amper krampjes gehad. Zijn op 1 hand te tellen denk ik. Ligt het echt aan de sab simplex? Geen idee want we zijn er nog niet mee gestopt. Wil vanaf 12w gaan afbouwen. Maar baadt het niet dan schaadt het niet denk ik dan maar.

4 maanden geleden

Reactie op D-aphne

Bij mijn dochter helpt dit echt heel goed hebben eerst infacol gebruikt wer ...
Bestel via bol.com dan heb je het de volgende werkdag!!

4 maanden geleden

Bij ons werkt het super, ook met boertjes laten. Onze kleine man had moeite met boeren, duurde soms wel een half uur. Nu vaak binnen 5 minuten en ook minder krampjes!

4 maanden geleden

Reactie op Anien

Bestel via bol.com dan heb je het de volgende werkdag!!
Ooh goed om te weten dankjewel!