46 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op BMB97

Okee, ik wil t liever alleen z.n. geven, omdat ze er niet altijd last van h ...
Lijkt me niet, want als je t pas geeft als de krampen er al zijn ben je te laat denk ik.

3 maanden geleden

Reactie op BMB97

Kan het niet goed lezen.. heb alleen een Duitse bijsluiter echt shit.. en G ...
Als je het niet veel wilt geven dan zou ik starten met een paar dagen. Je geeft het om krampjes die vanuit de voeding ontstaan te verminderen..bij elke voeding gaat het darmstelsel werken.

3 maanden geleden

Werkte beter dan infacol, maar wat pas echt goed werkt hier is cinababy👌🏻

3 maanden geleden

Reactie op Maaike1810

Als je het niet veel wilt geven dan zou ik starten met een paar dagen. Je g ...
Ja precies, want ze zit nu midden in die rijpingsperiode... echt zielig.. alleen sochtends en savonds lijkt ze hier last van te hebben. Sanchts en overdag niet verder

3 maanden geleden

Reactie op Moontje_93

Werkte beter dan infacol, maar wat pas echt goed werkt hier is cinababy👌🏻 ...
Is dit een soort probiotica of totaal anders? Ik gebruik nu SAB maar lijkt niet goed te werken. Wel slik ik al vanaf week 37 zwangerschap probiotica en geef ik dit nu ook door aan mn kleintje. Dus als Cinababy een probiotica is, heeft het denk ik niet veel zin. Anders wil ik het graag proberen! 😁

3 maanden geleden

Reactie op JJ010624

Is dit een soort probiotica of totaal anders? Ik gebruik nu SAB maar lijkt ...
Cinababy is van vsm, een natuurlijk middel tegen krampjes. Geen probiotica. Wat ik er van begrepen heb is dat het de darmen iets kalmeert/luier maakt. Ze poept nu ook iets minder. Ik heb infacol en sab simplex geprobeerd, maar dit werkt het beste. Je hoeft er ook niet zoveel van te geven. 3 x 3 drupjes per dag. Hier is 2 x zelfs voldoende. Daarnaast krijgt ze ook 1 x per dag protectis easydrops (probiotica).