8 Reacties

één maand geleden

Wij gebruiken ook Nutrilon duo. Wij hebben tijdje terug AH bio geprobeerd maar daar gaf hij van terug. Hebben het een paar dagen geprobeerd maar toch weer terug naar Duo gegaan. Het kan zijn dat hij die dagen toch misschien al niet lekker was maar toch. Ze zegen dat er geen verschil zit in kv maar we durven het toch niet aan. De nummer 2 potten zijn straks ook vaak 2 voor 1 dus. Je kan evt checken op http://www.babyvoedingchecker.nl/ProductCheck

één maand geleden

Kijk eens de aflevering over kunstvoeding van keuringsdienst van waarde. Heeft mijn blik op kunstvoeding erg veranderd. Dacht eerst dat elke voeding verschillend was, blijkt dus niet zo te zijn! Wij geven al vanaf het begin eigen merk van de DM (duitsland).

één maand geleden

Reactie op RB1995

Kijk eens de aflevering over kunstvoeding van keuringsdienst van waarde. He ...
Nou eerlijk.. er zit toch écht wel degelijk verschil in! Wij zijn met kruidvat begonnen.. wit poeder, dunne substantie, klontjes en ruikt totaal niet naar melk. AH; geel poeder, dikkere substantie, geen klontjes en ruikt veel meer naar melk. Tevens gaf onze verloskundige aan dat ondanks dat het niet zou mogen er kindjes zijn die niet goed groeien op kruidvat voeding en dat schijnbaar continu terug blijft komen op een forum/fb pagina oid van verloskundige onder elkaar. Wij zijn overigens overgestapt van kruidvat voeding naar AH huismerk (om bovenstaande redenen) en onze kleine heeft hier geen last van gehad

één maand geleden

Reactie op Klavertje4-92

Nou eerlijk.. er zit toch écht wel degelijk verschil in! Wij zijn met krui ...
Onze verloskundige gaf juist aan dat kruitvat eigen merk tegenwoordig ook gewoon goed was. Werd ons niet afgeraden, maar hebben het zelf nooit geprobeerd. Heb je de aflevering gezien? :) er zitten kleine verschillen in, zoals de duurdere variant waar meer suikers in zitten. Dit vinden babys natuurlijk lekker, en doen het daarom vaak goed op die voeding. Ik geloof best dat er kleine verschillen zullen zijn, maar in de basis zijn ze allemaal gelijk. De aflevering heeft het ook over overstappen op andere voeding. Ik vond het erg interressant. Ik ben natuurliji geen expert op het gebied van de inhoud van kunstvoeding, maar in de aflevering beweren ze dat ze niet zoveel verschillen.

één maand geleden

Reactie op RB1995

Onze verloskundige gaf juist aan dat kruitvat eigen merk tegenwoordig ook g ...
We hebben de aflevering gezien en op basis daarvan ook gewoon de meest "makkelijke" variant gekozen als in de kruidvat, aangezien we daar ook de luiers halen. Maar omdat we dat vanuit de verloskundige hoorde bleef het uiteindelijk toch heel erg aan me knagen ben ik overgestapt en toen ik de twee voedingen naast elkaar had dacht ik echt... "In de basis hetzelfde.. ja vast maar dat is er totaal niet aan af te zien" 😅. (Overigens zijn er echt genoeg kids die wel goed gaan en goed groeien op kruidvat voeding hoor 😊) Het beste is gewoon proberen, bij ons ging de overstap heel makkelijk en zonder problemen

één maand geleden

Ik heb de aflevering inderdaad ook gezien en toen kwam er een vergelijking van boontjes huismerk en hak geloof ik. Toen dacht ik hmmm volgens mij zijn er wel strengere regels bij a merken om te voldoen aan het product… ik blijf t een lastige vinden

één maand geleden

Reactie op Klavertje4-92

Nou eerlijk.. er zit toch écht wel degelijk verschil in! Wij zijn met krui ...
Dit kregen wij ook te horen van onze verloskundige! Ons zoontje boog af in zijn groei de eerste dagen/weken. Zijn van Kruidvat toen overgestapt naar Etos (fijner ook want dit zit in een handig blik) en toen groeide hij heel goed. Tussendoor door krampjes trouwens een tijdje Nutrilon Omneo gebruikt. We zijn toen de twee voedingen gaan mixen en in ongeveer een week weer helemaal overgestapt. Heb het toen gecheckt bij het CB en mixen (of direct overstappen) is geen probleem!

één maand geleden

Wij zijn in het begin al overgestapt van Kruidvat naar AH Bio voeding. Dit ging echt zonder problemen. Wij kozen hiervoor omdat je altijd wel een AH in de buurt hebt en dus altijd voeding in de buurt mocht dat nodig zijn. En we vonden de Kruidvat voeding onhandig omdat die niet in een blik komt maar in een zak en dat was niet fijn met afstrijken van het schepje.