3 Reacties

3 maanden geleden

Mijn oudste was van elke vaccinatie wel echt even ziek. Zo zielig altijd maar voor het goede doel he. Bij de eerste prikjes had hij 's avonds 40 graden koorts, dat vond ik wel heftig toen. Volgende dag is hij toen wel naar kdv geweest en toen had ie al geen koorts meer. Maar ook hier: elk kind reageert er anders op.

3 maanden geleden

Mijn oudste heeft gelukkig amper last gehad van de vaccinaties. Soms een beetje verhoging richting de avond en erg slaperig maar dat was allemaal wel behapbaar. Weet van de 2e ronde prikjes alleen dat hij de dag erna op de opvang bijna de hele dag in de draagzak heeft gezeten bij een leidster omdat hij niet losgelaten wilde worden. Ben erg benieuwd hoe de 2e op zijn prikjes gaat reageren. Duurt nog een paar weken voor wij aan de beurt zijn

3 maanden geleden

Mijn zoontje heeft ook afgelopen woensdag zijn eerste vaccinatie gehad hij is nu 2 maanden maar hij heeft zoveel gehuild toen hij die prik kreeg en de heledag was hij huilerig ik heb m maar heledag bijna op schoot gehad daar werd hij wel rustig van