11 Reacties

één dag geleden

Als je er in wilt geloven werkt het vast wel ;)

één dag geleden

Die van mij spuugt heel veel als ze hem om heeft…. 🥴

één dag geleden

Reactie op Keeley

Oh echt?? Werkt averechts dus 😂 waar gebruik je hem voor?

één dag geleden

Mooi! 🤩 ik geloof niet echt in alternatieve geneeswijzen maar wel heel leuk! Die kettinkjes vind ik ook heel mooi staan Ik draag zelf ook dit soort kettingen en armbandjes met edelstenen en mijn baby heeft al een ketting van mij kapot getrokken 😬 Hoe zit het hier mee?

één dag geleden

Reactie op Keeley

:D

één dag geleden

Reactie op Leannah

Mooi! 🤩 ik geloof niet echt in alternatieve geneeswijzen maar wel heel leu ...
Ik vond het wel het proberen waard, hij is zo uit zijn doen! Vond het niet duur dus vandaar toch maar proberen, kind is zo uit zijn doen... Deze zijn om de kraal geknoopt en mocht ie hem lostrekken, dan is er hooguit 1 kraaltje weg... maar ben tot nu toe nog geen ervaringen tegengekomen waar ze kapot getrokken zijn. Hij heeft volgens mij ook niet door dat ie een armband om heeft 😂

één dag geleden

Reactie op LindyDr

Oh echt?? Werkt averechts dus 😂 waar gebruik je hem voor?
Voor doorkomende tandjes….

één dag geleden

Ik heb er toevallig ook een paar gekregen als cadeau maar nog niet getest. Moet wel zeggen dat ik ook verstikkingsgevaar angst heb

één dag geleden

Ik doe hem om zn voetje, voelt iets veiliger voor mij. Geen idee of het echt werkt maar ach waarom niet. De oudste heeft hem ook altijd om grhsd

één dag geleden

Ik doe hem om zn voetje, voelt iets veiliger voor mij. Geen idee of het echt werkt maar ach waarom niet. De oudste heeft hem ook altijd om gehad

één dag geleden

Mijn zoontje heeft hem ook gehad. Ik deed hem wel om de enkel ivm verstikkingsgevaar, anders moet hij elke keer af als je geen toezicht hebt. Mijn zoontje is nooit ziek geweest van tandjes etc. Hij was het eerste jaar thuis en toen ook nooit ziek geweest. Geen idee of het door de barnsteen komt. Baat het niet schaadt het niet