16 Reacties

vorig jaar
Cranberry supplementen moet je heel goed de potjes lezen, degene die ik heb mogen namelijk niet geslikt worden tijdens je zwangerschap.
D-mannose heb ik een potje van staan maar nog niet gebruikt dus kan je er niks over zeggen helaas.

vorig jaar
Ik slik nu dagelijks de cranberry en vitamine C (combi) tabletten van de Etos. Hier staat namelijk niet op dat je hem als zwangere niet mag hebben. En heb mijn verloskundige ook nog even extra nagevraagd.

vorig jaar
Jaren geslikt. Werkte voor mij heel goed. Heb het mijn vorige zwangerschap ook doorgeslikt. Geen problemen mee gehad.
Verloskundige heeft het toen uitgezocht, d-mannose was geen onderzoek naar gedaan in de zwangerschap.
Ik ben het blijven slikken...

vorig jaar
Reactie op Marenne
Pure cranberry sap werkt bij mij erg goed. Veel cranberry supplementen moge ...
Waar koop jij die bij zo bio winkel en voor hoeveel? Zoek namelijk ook nog
Ik haal vaak Cranberrysap voor 3 euro of meer, bij albertheijn.
Las toen laatste ingrediënten dat meer appel en suikers in zitten dan Cranberry zelf. Voel me altijd opgelicht dan alsof gewoon Appelsap drink😂

vorig jaar
Ik heb ook veeel blaasontstekingen gehad. Op advies van de bekkenbodemtherapeut en later in overleg met de huisarts, is mij geadviseerd D-mannose gewoon te slikken. Er is niet veel onderzoek bekend, maar veel herhalende ontstekingen en vervolgens antibiotica is ook niet heel goed.. Vandaar de afweging in mijn situatie. Daarna nooit meer blaasontsteking gehad!