13 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op Saar1705
Mijn ervaring was goed.
Ik gebruik die van Hipp (biologisch) maar je hebt o ...
Tegen krampjes?
3 maanden geleden
Reactie op Anoniem262001
Tegen krampjes?
Ik had niet het idee dat ze er krampjes van kreeg maar ik gaf het dan ook maar 1 tot 2x per dag voor het slapen (ze sliep er goed op door). Rest was borstvoeding.
Ik ben nu overgestapt naar AR nutrilon ivm verborgen reflux. Als ik de ingredientenlijst van nutrilon (meerdere olien en niet actieve stoffen!) vergelijk met die van de geitenmelk dan word ik niet heel blij, maar ja het moet maar. In de geitenmelk die ik heb gebruikt zit veel minder zooi en is ook bio wat ik belangrijk vind.
3 maanden geleden
Reactie op Saar1705
Ik had niet het idee dat ze er krampjes van kreeg maar ik gaf het dan ook m ...
Ah oké! Ja hier veel krampjes op de extra care van kruidvat en verborgen reflux.
Indikken vinden de darmen niet fijn + dat het gewoon kaal al veel kramp levert. Dus dacht wellicht is de geitenmelk van hipp iets voor hem
3 maanden geleden
Reactie op Anoniem262001
Ah oké! Ja hier veel krampjes op de extra care van kruidvat en verborgen re ...
Heb zo'n idee wat we ook maar geven, ookal is het 120 ml dat alles gewoon te zwaar op de maag valt. Direct huilen en woelen na de fles, veel scheten laten. We doen er alles aan om zo weinig mogelijk lucht te happen maar toch blijven de krampjes
3 maanden geleden
Reactie op Anoniem262001
Ah oké! Ja hier veel krampjes op de extra care van kruidvat en verborgen re ...
Dan is het misschien wel waard om te proberen of geitenmelk beter is ivm de krampjes.
Hoe oud is je kindje?
Weet alleen niet of je cold turkey mag overstappen op een ander merk kv en soort melk.
3 maanden geleden
Reactie op Anoniem262001
Heb zo'n idee wat we ook maar geven, ookal is het 120 ml dat alles gewoon t ...
Dit hadden we ook! Gaat nu iets beter nu we vaker tummy time doen tussen de voedingen door (liefst voor het voeden en 30min na het voeden). Vaak komen er dan nog boeren uit.
3 maanden geleden
Reactie op Saar1705
Dan is het misschien wel waard om te proberen of geitenmelk beter is ivm de ...
Hij is 13 weken
3 maanden geleden
Dochter deed het 2 jaar geleden goed op de extra care voeding, maar voor de baby deed het niet genoeg. Hij dronk super onrustig, veel buikpijn en veel huilen. Fles geven werd echt een strijd. Toen (cold turkey) overgestapt op geitenmelk van de Kruidvat en die fles ging er in 1x en zonder huilen in! Na een dag of drie was de buikpijn ook weg. De voeding is wel dunner, vanwege de reflux dikken we die in met gelilact. Voor ons was geitenmelk dus de oplossing.
3 maanden geleden
Reactie op Saar1705
Welk merk gelilact gebruik je?
Gewoon het gelilact poeder van internet. Het is wel steeds zoeken naar de juiste verhouding, maar hij krijgt er geen buikpijn van😊