17 Reacties

4 maanden geleden

Picnic is top

4 maanden geleden

Reactie op Quinty Wijnschenk

Picnic is top
Bezorgen helaas nog niet bij ons!

4 maanden geleden

Picnic! Volgende dag al in huis!

4 maanden geleden

AH bezorgbundel, ideaal. Staan al ruim 2 jaar elke maandagavond bij ons op de stoep. Maak op vrijdag de planning voor het avondeten de week erna en heb dan alles in huis en hoef heel de week niet na te denken over boodschappen etc. Hebben ook hello fresh gehad maar dan moest je alsnog naar de supermarkt om alle boodschappen buiten het avondeten dus dat was hem niet voor ons.

4 maanden geleden

Crisp heeft goed spul. Voor de basis bestel ik bij Jumbo. Boerschappen is ook prima qua boxen en recepten.

4 maanden geleden

Wij hebben al zo'n 5 jaar de ah bezorgbundel. Vrijdag alle boodschappen erin zetten en standaard op maandag geleverd

4 maanden geleden

Wij hebben een tijd hellefresh gehad. Ik vond het uiteindelijk veel gedoe. Je krijgt het in eem grote doos per gerecht in een papieren zak aangeleverd. Bij 4 gerechten staat je koelkast propvol met papieren zakken. De tijd van bereiding klopte nooit. Ja, als je kan hakken als een echte chef misschien. Maar vaak bij een gerecht van 20 minuten voorbereiding was is al 30.minuten bezig met het snijden van alle groenten. Daarnaast waren de bezorgmogelijkheden vaak echt super waardeloos bij onze postcode. Het zijn lekkere gerechten en fijn voor inspiratie en de menukaarten kun je bewaren dat is fijn. Maar zeker met een tweede baby erbij zouden wij werkelijk de tijd niet hebben om iets van hellofresh maaltijden te bereiden puur omdat het gewoon intensief snij en kookwerk is, zelfs voor de snelle gerechten. Daarnaast denk ik ook niet dat onze peuter de gerechten lust

4 maanden geleden

Picnic,maar tegenwoordig kun je bij alle supermarkten ook verspakketen halen. Vaak alleen vlees/vis/zuivel bij te halen en niet na te denken wat je verder qua ingrediënten nodig hebt!

4 maanden geleden

AH bezorgbundel 🙌

4 maanden geleden

Hier zweren we bij de AH! Begonnen na de bevalling van de eerste, wat verloren voelde ik mij in de supermarkt toen….. Iedere vrijdag en maandagavond staan ze voor de deur. Zeer tevreden over!

4 maanden geleden

Ik mag gratis boxen van hellofresh weggeven, dan kun je het een maand proberen en kun je het ook weer opzeggen mocht het niks zijn. Weet alleen even niet of je mij een berichtje kan sturen met je e-mail?

4 maanden geleden

Ik vond hellofresh erg leuk en lekker, maar ze doen niet aan volkoren pasta of zilvervliesrijst. Ik vond het zo zonde om steeds de zakjes weg te gooien en onze eigen pasta te koken. Wel echt lekkere recepten, al zit er wel veel herhaling in. En ik vond ze erg duur destijds. Wij bestellen nu gewoon bij picnic, hiervoor bij ah. Vooral ah heeft ook veel recepten in de app, super handig. Picnic ook, maar die zijn meestal wat simpeler en weinig origineel.

4 maanden geleden

Wij hebben greenchef, een dochteronderdeel van hellofresh. Werkt hetzelfde met de papierenzakken als vdB21. Maar hier zitten meer groenten en volkoren producten in, het is een wat "gezonder" alternatief. Ze hebben ook veel dieet voorkeuren vegetarisch en veganistisch maar ook koolhydraatarm. Als je wil heb ik nog wel een kortingscode om te proberen.

4 maanden geleden

Ik bestel bij picnic... Ideaal! Vanaf 25 euro gratis thuisbezorgd, vandaag kan ik nog voor morgen bestellen en ingrediënten zijn vers. Mega veel receptkeuze en met een paar klikken alle ingrediënten in het mandje en wat je niet lust laat je weg. Plus de prijs is beter dan hello fresh 😄

4 maanden geleden

Wij hebben Hello Fresh. Ik kies gerechten die niet al te lang duren om te maken en ik probeer de groenten overdag al te snijden als de kleine een dutje doet. De Jumbo is 5 minuten lopen dus loop ik daar met mijn dochter in de kinderwagen heen om de rest van de dingen te halen. Voor mij werkt dit nu prima.

4 maanden geleden

Reactie op Meeeegun

Ik bestel bij picnic... Ideaal! Vanaf 25 euro gratis thuisbezorgd, vandaag ...
Wij laten het ook komen van Picnic. Deden hier al boodschappen voor de kleine en het is nu nog makkelijker. Niks sjouwen met grote tassen en zware flessen. De verspakketen zijn bij ons favoriet, deze kan je indd goed van te voren al snijden. Ook hebben ze veel keus in recepten voor als je (dankzij je mombrain) even niet weet wat je moet eten.

4 maanden geleden

Wij hebben sinds 2020 bijna elke week een Hellofresh box en zijn er super tevreden over en willen echt niet meer zonder. Onze peuter van 2 smult heerlijk met ons mee en we denken mede door alle variatie van Hellofresh dat hij nu zo’n goede en makkelijke eter is die bijna alles lust. Bijkomend voordeel is ook dat mijn man hierdoor ook veel vaker is gaan koken want de recepten zijn super duidelijk, ook als je nog geen geweldige kok bent. En ja het is misschien iets meer werk dan wanneer je zelf een standaard AVG’tje maakt maar daar staat wel tegenover dat we bijna elke avond super lekker eten en heel veel variatie hebben en veeeel tijd besparen met boodschappen doen en bedenken wat we nou weer moeten gaan eten. De overige boodschappen haal ik trouwens gewoon bij de supermarkt om de hoek.