12 Reacties
4 maanden geleden
Ja ik! Heel fijn en ik ben dik tevreden maar ik heb ook geen vergelijkingsmateriaal haha. Hij is stevig, eenvoudig in elkaar te zetten, ruim en in hoogte verstelbaar. De wieltjes rollen ook goed voor als je hem wilt verplaatsen en ze hebben een rem zodat hij niet van z'n plek rolt. Ik zou hem zeker aanraden.
4 maanden geleden
Ik heb hem nu ook 3 weken in gebruik en ben tevreden. Bij mijn eerste kindje had ik zo’n houten wieg, maar vond dat zo onhandig omdat ik hem niet zomaar kon verplaatsen. Deze heeft wieltjes en de zijkant kan open. Verder gewoon stevig en ruim zodat ie nog een paar maanden mee kan. 👍🏻
4 maanden geleden
Zeer tevreden nu 7 weken in gebruik. Geen extra matrasje. Hij slaapt prima op het standaardmatras wat erbij zit.
Het opmaken van het bedje is wel wat gedoe omdat het matrasje meteen een bodem plaat eraan vast heeft welke precies past, waardoor het met molton-hoeslaken-lakentje-dekentjes best strak is en dus best wel duwen/puzzelen om het goed op te maken. Misschien dat dat met en extra matrasje minder is. Gebruik inmiddels een nunki lakentje waardoor het terug instoppen veel makkelijker is geworden dan met een los lakentje, dat krijg je bijna niet terug gepropt.
Dit is het enige nadeel. Geen idee of andere co-sleepers dit ook hebben.
4 maanden geleden
Nog een paar weken verder en ik merk nu dat mijn dochter meer naar een kant toe ‘rolt’. Ik heb geen idee of dit aan haar ligt (kan ik me bijna niet voorstellen want ze kan amper bewegen😂), de co-sleeper of misschien de vloer. Het matrasje ligt zo op het eerste oog gwn recht.
Herkenbaar?
4 maanden geleden
Reactie op tiny28
Nog een paar weken verder en ik merk nu dat mijn dochter meer naar een kant ...
Ja ik had dit ook! Mijne rolde standaard elke nacht met zijn hoofd en lichaam helemaal strak tegen het dichte stuk bij de rits. Nu heb ik onder het matras aan die kant een opgerolde handdoek gelegd en nu blijft hij netjes heel de nacht op ongeveer dezelfde plek. Maar hier lag het wel aan de vloer en niet aan het bedje!