14 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb een meegroeibed besteld, maar vind het voor €270 (incl matras) niet echt goede kwaliteit… Ik weet niet eens of ik hem als peuter bed wil gebruiken, had liever een stevig ikea bedje of iets van hard hout.
2 jaar geleden
En let er op dat de lades niet inclusief zijn, ik was onder de veronderstelling van wel maar die moet je apart bestellen😅
2 jaar geleden
Reactie op hcan
Hooi ik heb em gekocht voor me zoontje destijds en ben niet tevreden slecht ...
Hadden jullie een peuterbed of een meegroei bed
2 jaar geleden
Wij hebben het Evolutif Aurore meegroeiledikant. Onze oudste dochter slaapt hier al 3 jaar in. We hebben zelf een matras gekocht omdat ik dat liever zelf uitkies. Ze heeft een fase gehad dat ze heel vaak op de zijkanten klom en op het matras sprong vanaf de zijkant en het bedje is nog helemaal stevig. Onze dochter krijgt nu een eenpersoonsbed en de middelste schuift van haar ledikant door naar het juniorbed. Wij zijn er zeer tevreden over
2 jaar geleden
Matige kwaliteit. Was laatst ook in de winkel daar. De hele uitstraling van de winkel en de prijzen zijn iets luxer, maar de meubels zelf zien er wat goedkoop uit. In de Google reviews lees je ook heel veel over kapotte items (al dan niet goed opgepakt door de klantenservice, maar er gaat dus veel snel kapot).
2 jaar geleden
Reactie op Lace
Matige kwaliteit. Was laatst ook in de winkel daar. De hele uitstraling van ...
Dat vind ik ook helaas, vooral die zijkanten op het bed, afschuwelijk hahah, ik wou echt dat ik eerst naar de winkel was gegaan!
Nu moet ik toegeven dat de bodem wel sterk is, zo dat ik bij haar in bed kan liggen met mijn zwangere 78 kg 😂 maar ik denk echt dat er betere bedden zijn!