Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je er even he-le-maal door heen zit? 🥲 zelfs met deze temperaturen, schijnt het zonnetje niet voor mij..
Door chronische ziekte (long covid) was ik al een puinhoop tijdens de zwangerschap, maar ik voel me vanaf de bevalling pas echt een hoopje zielige ellende..
Ik was al wel onzeker over mn uiterlijk.. maar nu al helemaal! Mn strakke figuurtje is gewoon totaal weg 😔 van 55 kg en gespierd, naar 75 kg en overal "vetjes". Ik heb een buik die lijkt op de buik van toen ik 5/6 maand zwanger was. Sporten lukt niet door de long covid, dus ik heb het maar de accepteren.. ik voel me zo niet mezelf, ik voel me vies.. zelfzorg lukte al niet, laat staan nu..
De deur uit lukt zelfstandig niet door te weinig energie/conditie.. ik kan niet even een rondje met de wandelwagen, de bank is mn vaste plek. Afspraken moet ik zo plannen dat er iemand mee kan, want autorijden kan ik ook niet meer.
Werk? Nope.. al 2 jaar ziektewet. Mn zwangerschapsuitkering stopt volgende week en door een fout van de ex werkgever krijg ik komende maand geen geld meer, een maand zonder inkomen dus.. en dat net in de vakantieperiode. Maar nee, volgens hun is het mijn eigen fout (is echt niet zo..). Maarja ik trek aan het kortste eind.
Ik knijp mn handen dicht met de partner die ik heb! Maar s*ks? Nope.. mijn litteken van het uitscheuren is nog zo pijnlijk, die vlieger gaat niet op.. (ja alles is goed, gecheckt bij verloskundige).
Ik zie andere moeders hun leven weer oppakken en zie op de socials zoo veel waar ik jaloers op ben..
We hebben een prachtmeisje hoor, waar ik echt super gek op ben! Maar ze is echt niet de makkelijkste, heeft een erg pittig kataktertje. Al met al voelt het alsof ik te kort schiet op alle vlakken..
Ohja en als kers op de taart ben ik ook nog eens ziek geworden en heb ons meisje aangestoken. Wat een feest 😮💨
Ik zit er ff helemaal door heen.. en dit is nog niet eens alles, maar slechts een greep uit de bak van ellende.. ik lach, maar ik huil.. 😪
Sorry voor het lange verhaal, maar ik moest het even van me afschrijven..