72 Reacties

één maand geleden

Reactie op aj205a

Dit was afgelopen nacht. Zooooo vaak wakker en dan maar even drinken. Ben k ...
Wel een opvallend patroon… beetje even vaak wakker als slaapcycli, is het mogelijk dat het aan het opnieuw inslapen ligt? Dit kan je eventueel overdag beginnen te oefenen, heb nu geen tijd om uitgebreid te reageren maar misschien kan je wat erover vinden op google! 😘

één maand geleden

Reactie op titialevi

Wel een opvallend patroon… beetje even vaak wakker als slaapcycli, is het m ...
Kan je hierover meer vertellen aub? Ik vind denk ik niet precies wat je bedoelt

één maand geleden

Reactie op titialevi

Wel een opvallend patroon… beetje even vaak wakker als slaapcycli, is het m ...
Ga ik eens doen dank! Hij koppelt idd zijn slaapjes niet meer, eerder sliep hij weleens van 21.00 tot 05.00 en dan weer tot 08.00. Maar nu even flink in slaap regressie/sprong 4 of wat dan ook🤪

één maand geleden

Reactie op girift1379

Kan je hierover meer vertellen aub? Ik vind denk ik niet precies wat je bed ...
soms kunnen baby’s hun slaapjes niet goed koppelen. De cyclus van een baby bestaat (volgens mij) uit ong 60 minuten. Eerst actieve slaap en dan diepe slaap. Mijn baby koppelt die ‘snachts niet meer en wordt dan steeds wakker na de diepe slaap.

één maand geleden

Reactie op aj205a

soms kunnen baby’s hun slaapjes niet goed koppelen. De cyclus van een baby ...
En hoe kunnen wij ze helpen Om deze goed te koppelen?

één maand geleden

Hoi! Ik heb geen tips... en deels herkenning. Niet hetzelfde patroon, maar zeker geen doorslaper hier. Soms slaat ze een voeding over. Meestal komt ze iedere 3 uur. Ik probeer er juist niks "tegen" te doen om mijn eigen energie en humeurig te sparen. Ik geef borstvoeding en ze hangt ook vrijwillig van 7 tot half tien savonds aan de borst. Iedere keer denk: na deze avond clusteren ga je vast lang slapen. Maar nee 🤣

één maand geleden

Reactie op maria_1234

Hoi! Ik heb geen tips... en deels herkenning. Niet hetzelfde patroon, maar ...
Herkenbaar!!’ Hier exact zo. En het liefst slapen met de tepel in zijn mond haha

één maand geleden

Reactie op aj205a

Dit was afgelopen nacht. Zooooo vaak wakker en dan maar even drinken. Ben k ...
Oh dit is heel herkenbaar

één maand geleden

Reactie op EsmeeWe

Bij ons ook standaard nog iedere 2 uur. Ik zit nog steeds op 11/12 voedinge ...
Same!!!

één maand geleden

Hier ook geen doorslapen, komt sowieso nog 1/2 keer in de nacht. Fijn om herkenning hier te lezen!

één maand geleden

Reactie op maria_1234

Hoi! Ik heb geen tips... en deels herkenning. Niet hetzelfde patroon, maar ...
Wat ben ik blij te horen dat jij ook zo’n clusterde heb. Elke keer als ik weer de hele avond mijn zoontje aan de borst heb, dan vraagt mijn man of hij wel echt wil drinken, maar ja het is dus vaker zo.

één maand geleden

Reactie op aj205a

Herkenbaar!!’ Hier exact zo. En het liefst slapen met de tepel in zijn mond ...
Haha hier ook !!!