Ik merk dat ik even van me af moet schrijven maar ik ben ook heel erg benieuwd of er meer zijn die dit herkennen en hetzelfde hebben?
Mijn baby komt ‘s nachts nog steeds om de 3uur.. een tijdje geleden ging dit beter en kwam ze nog maar 1x, maar sinds 1,5 week is het weer terug naar hoe het was..
ik geef bv dus mijn man kan weinig betekenen. Mijn man geeft wel om 23.00u een fles kv, in de hoop dat dit meer vult en dat ze dan langer slaapt. Hij moet haar meestal dan wel wakker maken.
Na dit flesje valt ze in slaap en kom ze zo rond 02.30u, gelukkig valt ze na het drinken wel weer gelijk in slaap maar daarna komt ze weer rond 05.30u.
Ik hoor alleen maar verhalen van baby’s die met deze leeftijd al doorslapen of nog maar 1x komen en ik merk dat ik er erg onzeker van wordt.. doe ik iets verkeerds, moet ik het anders aanpakken? Ik weet het even niet meer. Zelf val ik moeilijk in slaap, wetende dat mijn baby weer snel gaat komen.
Zijn er meer baby’s die hetzelfde hebben of heeft iemand de briljante tip zodat mijn baby uiteindelijk wel langer gaat slapen.