8 Reacties

3 maanden geleden

Lieve mama, Wat een heftig en verdrietig bericht. Wat een **** zeg.. hoe durft hij.Oh woorden schieten te kort, ik blijf dit berichtje elke keer opnieuw typen, maar weet niet wat ik moet zeggen. Ik wens je alle geluk toe maar een man en papa die dit flikt is jou niet waardig. Ik wens je veel kracht en sterkte toe deze periode en hierbij een warme virtuele knuffel van mij. Hopelijk heb je een warm vangnet om je heen die je steunen en kunnen helpen deze periode zowel mentaal als fysiek met de kleintjes.❤️❤️

3 maanden geleden

Wat een ongelofelijke oppervlakkige zak. Ik heb hier geen woorden voor. Hopelijk heb je een fijne basis in familie en vrienden om op terug te vallen. Denk goed om jezelf en je kindjes en besef dat jij veel meer dan dit verdient. You go momma, houd je koppie omhoog en je rug recht. 😘

3 maanden geleden

Sterkte ❤️

3 maanden geleden

Dat is geen man maar een slapjanus. Goed gedaan! Ik weet dat dit moeilijk even is en hard, maar hier geef je het goede voorbeeld mee aan je kinderen later. Je bent echt sterk dat je dit hebt gedaan!

3 maanden geleden

Wat een vreselijke vent!!!!! Hier heb je niks aan. Je verdient iemand die jou zoveel beter behandelt, die met je praat, open is, aan dingen werkt. Ik hoop dat je steun hebt om je heen. En walg vooral niet van jezelf, je doet het zo geweldig!

3 maanden geleden

Heeeel veel sterkte!!! En jij kunt dit, lieve mama voor je kindjes💪🏻💜

3 maanden geleden

O nee, wat erg voor jou en jouw kinderen!!! Als borstvoeding nu niet haalbaar is door verdriet en stress, dan niet! Die zwaarte hoef je er nu niet bij te hebben. Hopelijk krijg je steun uit je omgeving, want dit kan en hoef je niet alleen te doorstaan. Super heftig, sterkte! ❤️‍🔥

3 maanden geleden

Ik wil je ook nog even een hart onder de riem steken… Walg alsjeblieft niet van jezelf! Dit is niet jouw schuld en had je niet hoeven te zien aankomen!! Dat je het niet hebt doorgehad is alleen maar een compliment voor jezelf; jij had alle vertrouwen in je man en zag daardoor de signalen misschien wel niet. Ik heb dat ook ooit meegemaakt en achteraf gezien kan ik nog steeds niet zeggen dat ik signalen heb gemist. Doe jezelf niet tekort ❤️❤️