26 Reacties
4 maanden geleden
Wat vervelend dat je in deze situatie zit! Eigenlijk draai je dus het hele gezin in je eentje, wat een topbaan heb je dan! Manager zijn en 24/7 een baan. 😘
Ik zeg ook altijd tegen mijn vriend dat ik een topbaan heb 🤓 hij moet er altijd om lachen.
Wat je misschien nog kunt doen is vragen of hij wel blij is met zijn gezin? Dat jij je erg alleen voelt, dat je hoopt een team te kunnen worden. Proberen niet te oordelen of verwijten te maken naar elkaar hoe lastig ook. Hoeft ook niet meteen een oplossing te komen (liever wel natuurlijk) maar misschien kom je dan dieper tot de kern waarom dit zo gaat en kunnen jullie weer wat dichter bij elkaar komen. Soms voel je je beiden onbegrepen en dat frustreert dan.
Misschien heb je dit ook al wel gedaan dan moet je het maar weer vergeten.
Je bent wel heel sterk hoop dat hij wat meer bewondering voor je gaat krijgen 😘 hij kan zich geen betere mama voor z’n kindjes wensen.
4 maanden geleden
Waarom heb je in godsnaam nog een kind genomen met deze nutteloze man? Lijkt me echt ontzettend zwaar en ik zou 100% de tijd boos zijn op hem, wat een rotsituatie :(
3 maanden geleden
Hoi @lauren06, ik moest gisteravond aan je denken en vroeg me af hoe het inmiddels gaat? :)
3 maanden geleden
Reactie op Meibaby2024
Hoi @lauren06, ik moest gisteravond aan je denken en vroeg me af hoe het in ...
Hai, wat lief dat je er naar vraagt. Ik weet niet wanneer het is gebeurd, maar hij heeft het ‘ licht gezien’ na het open van deze topic. Ben ik wat minder voor hem gaan doen. Het gesprek aangegaan. Voorgesteld eventueel relatietherapie. Dat wou hij niet. Aardig wat gesprekken geopend wat wel paar keer eindigde in een fixe ruzie. Maar opeens ging het beter. Hij geeft nog geen nacht voeding. Maar als onze oudste dochter wakker word ( wat de laatste tijd opeens weer soms gebeurd) gaat hij wel. En van de week kwam die thuis van vrienden en toen kwam onze jongste net voor de eerste avond/ nacht voeding. Toen vroeg die of hij het een keertje moest doen. Vrijdag is hij met de baby en onze oudste naar de speeltuin geweest zodat ik even 1,5 uur voor mezelf had en gisteren kreeg ik bloemen. Vind dat hij nog wel slecht reageert als de baby huilt in de box etc maar he niet alles kan in 1 keer en niemand is perfect😉
3 maanden geleden
Ik schrik van je verhaal! Voor jou is dit jammer voor ook zeker voor je kinderen. Het komt niet echt over alsof hij zijn rol als vader pakt
In deze zware periode kan hij op zijn minst jou een X aantal keer een goede nachtrust gunnen. Mijn vriend is nu naar werk en ik ben vrij.. hij is 6 uur eruit gegaan om onze baby te voeden en verschonen en met haar wakker gebleven beneden tot hij naar werk moest.
Gewoon uit zichzelf, omdat hij mij dat even gunde.. ookal is de afspraak dat ik dat doordeweeks doe
Als hij een keer in het weekend moe is doe ik het ook voor hem ect. Ik vind het wel heel sneu voor je dat je alles alleen moet doen en hij blijkbaar niet graag wat voor jou doet :(
Hoe het met je vriend gaat en wat jullie afspraken zijn is even daar gelaten. Maar in een relatie hoort het ook leuk te zijn elkaar happy te maken en dingen voor elkaar te doen!
In de kraamweek heeft hij ook het hele huishouden opgepakt, hij kookt nog steeds elke dag en hij laat smorgens de hond uit. En dan hebben we niet eens 2 kinderen wat vele malen zwaarder is.
Je verdient echt meer dan dit!! Misschien is hij inderdaad mentaal niet oké nu maar anders mag hij wat mij betreft even inzien wat een geluk hij met jou heeft en daar eens even wat meer moeite voor doen