11 Reacties

één maand geleden

Ik heb hier de Ali express versie van! Werkt als een tierelier. Doe hem in me bh en kan alles doen wat ik wil. Stopt automatisch na 20 minuten. Ik zal hem zeker aanraden

één maand geleden

Werkt bij mij niet! Alleen na 20 minuten proberen mn tepel precies in het midden te doen maar dat zie je niet want het motortje zit ervoor… heb ze weer terug gestuurd. Medela werkt bij mij wel

één maand geleden

Ik vind hem top! Makkelijk om schoon te maken, bestaat uit weinig onderdelen. Je moet alleen even kijken of je de juiste borstschild erop zet, maar er zitten meerdere groottes bij. Het enige nadeel is dat je beha vrij ruim moet zijn om hem goed te kunnen plaatsen.

één maand geleden

Zeer tevreden. Makkelijk schoon te houden .

één maand geleden

Heb de roze van deze. Vanaf de eerste week drama. Echt weggegooid geld.. Trekt na 6 weken geen vacuum meer, maar zuigende geluiden. Trekt lucht, lekken.. en met mail contact van de verkoper een drama…

één maand geleden

Ik heb ze en vind ze heel fijn. Heb ook Madela gebruikt en vond deze qua opbrengst niet onder doen. Wel af en toe gehad dat mijn tepel niet goed in het midden zat en dat ik hem dus goed moest zetten voor hij werkte. Maar prijs kwaliteit verhouding vind ik top!

één maand geleden

Ik ben er ook heel tevreden over!

één maand geleden

Ik ook tevreden! Zoals hierboven al gezegd is: een ruime bh of sport achtige bh met veel stretch is wel nodig om ze goed vast te zetten als je nog andere dingen wilt doen. Ik had hiervoor de medela die ze ook in het ziekenhuis gebruiken, maar dan zat ik steeds “vast” aan het stopcontact. Dit is Ideaal om meerdere dingen tegelijk te doen

één maand geleden

Lijkt er op maar nog een stuk goedkoper. Ben echt tevreden 😊!

één maand geleden

Vulpes good! Erg blij mee :)

één maand geleden

Ik ben er blij mee! Ik zet hem eerst altijd op de tepel en plaats dan pas de motor, want dan kan ik zien of ie goed zit. Opbrengst is prima hier (140-190). Voor mij werkt ie dus top!