9 Reacties

13 dagen geleden

Kijk op insta extend your hair, wel duur maar super mooi haar gaat een jaar mee

13 dagen geleden

Reactie op Ktjeee

Kijk op insta extend your hair, wel duur maar super mooi haar gaat een jaar ...
Waaauw supermooi op hun site. Alleen echt bizar slechte recensies erbij op Google.. heb jij je haar hier gedaan?

13 dagen geleden

Reactie op Corr-i

Waaauw supermooi op hun site. Alleen echt bizar slechte recensies erbij op ...
Ik haal me haar daar al 5 jaar nooit ellende gehad. Ik kijk nooit naar die recensies mensen hebben altijd overal wat te klagen. Al me vriendinnen gaan daar ook is altijd super goed anders zou ik het niet aanraden

13 dagen geleden

Let wel op. Kan op de lange termijn je haar dunner maken omdat het nogal trekt aan je haar.

12 dagen geleden

Ik heb zelf goede ervaring bij Real Hair Online in de Kinkerstraat in Amsterdam. Heb daar ooit clip ins laten aanmeten (niks geks, gewoon 1 baan, super praktisch).

12 dagen geleden

Waar woon je? Ik heb nu 20 jaar extensions en heb alles wel gehad een keer haha. Nu met zwangerschap en erna heb ik 50 microring extensions, puur voor wat meer volume. Heb mn haar toch meestal vast met de baby 🤣

11 dagen geleden

Hoi! Ik zet zelf extensions en ik heb een webshop in extensions. Je mag mij altijd om advies vragen! Tapebabes op Instagram of stuur me even een appje 0634624565

10 dagen geleden

Reactie op Ktjeee

Ik haal me haar daar al 5 jaar nooit ellende gehad. Ik kijk nooit naar die ...
Ik begrijp dat je absoluut geen nep haar wilt gebruiken, vooral omdat je haar momenteel erg kwetsbaar is. Door het gewicht van nep haar zou er aan je gezonde haar getrokken worden, wat kan leiden tot nog meer haaruitval. Mijn kapper heeft me geadviseerd om tijdens mijn hele zwangerschap mijn haar niet te knippen en pas na de bevalling te laten doen. Dat heeft ervoor gezorgd dat mijn haar nu iets dunner is en ik minder last heb van haaruitval. Maar ik snap heel goed dat je af en toe langer haar zou willen, en in dat geval kan clip-in haar een goede optie

10 dagen geleden

Reactie op anastasijaa

Ik begrijp dat je absoluut geen nep haar wilt gebruiken, vooral omdat je ha ...
Ik heb die vraag niet gesteld.. ik heb geen problemen met mijn haar..k gebruik ze voor de lengte niet voor de volume heb een mooie bos van me zelf alleen niet lang.