3 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb dit ook! Mij helpt rust… makkelijker gezegd dan gedaan. Als mijn man thuis is vraag ik hem de kleine te dragen op de trap en ik ben gestopt met de draagzak omdat ik merkte dat ik hierna telkens pijn had. Verder heb ik volgende week een afspraak bij de bekkenfysio en hoop dat dit werkt

3 maanden geleden

Ik heb dat na een dag veel sjouwen met baby en peuter ook. Wat bij mij helpt is tijdens het tillen proberen mijn hele core aan te spannen en zoveel mogelijk liggend voeden (ik geef borstvoeding). Als ik veel rechtop in de stoel heb gevoed heb ik ook last van mijn rug.

3 maanden geleden

Heel herkenbaar, vooral later op de dag na het vele tillen van mijn baby(3m) en peuter(2j)... ik vermoed dat het door mijn houding komt (bekken naar voren kantelen helpt om de pijn te incasseren.. maar is niet een natuurlijke houding) en door de slappe buik- en rugspieren. Vandaag weer begonnen met sporten, hopelijk helpt dat, anders een bezoekje brengen aan de fysio. Wat voor mij ook veel scheelt is om met een kussen tussen de benen te (zij)slapen,dat geeft wat rust aan de bekken.