11 Reacties

2 weken geleden

Erbij blijven en de nabijheid geven die hij nodig heeft. Dit gaat vanzelf weer over.

2 weken geleden

Bij is het juist andersom extreem zodra ik overdag weg loop extreem huilen en spugen...maar naar bed toe accepteert ze wel 馃檲

2 weken geleden

Het gaat nu beter maar bij precies 18 maanden zat ons zoontje in een sprongetje. Rond 2:00 tot 3:00 uur krijste hij de boel bij elkaar en was ontroostbaar. We waren dan allemaal inclusief oudste/onze peuter wakker. Dat is nu gelukkig voorbij. Geen enkele tip heeft toen bij ons geholpen.

2 weken geleden

Ik lees even mee hier is het in de middag en avond met naar bed gaan.. uiteindelijk op ons in slaap vallen. Ik vind het echt ellende 馃檲

2 weken geleden

Hier is het ook een week lang al extreem. Bij het naar bed gaan blijft hij in z鈥檔 bed staan staan en krijsen en hij blijft overstuur tenzij we hem echt oppakken om mee naar ons eigen bed te nemen. En dat hebben we op een gegeven moment natuurlijk maar gedaan omdat het anders niet ophield waardoor hij nu helemaal niet meer in z鈥檔 eigen bedje wil. Wij weten echt niet wat we moeten doen. Inslapen is voor ons zoontje nooit een issue geweest. Wordt dit nog beter of moeten we toch een slaaptraining gaan doen om te leren dat hij echt in z鈥檔 eigen bedje moet slapen

2 weken geleden

Ik geef er gewoon aan toe (mee naar ons bed) en hoop dat het een fase is

2 weken geleden

Hee dames. Even een vraag. Ons zoontje is 19 maand en het slapen 鈥榮 nachts (en inslapen 鈥榮 avonds) is rommeliger. Nu al 4 weken. Het is op de opvang nu paar weken al zo dat hij daar niet wil slapen. Hij heeft daar altijd zo goed geslapen. Hoort dit ook bij slaapregressie/verlatingsangst? Herkennen mama鈥檚 dit?

2 weken geleden

Ik heb een matras naast haar bedje liggen en hou dan mijn hand op haar totdat ze is slaap valt idd vooral savonds als ze op bed ligt gelijk huilen . Ze hebben ons nu even extra hard nodig dus er aan toe geven maar is wel even heftig maarja het is een Fase

2 weken geleden

Reactie op Annie1979

Het gaat nu beter maar bij precies 18 maanden zat ons zoontje in een sprong ...
Same, hebben dit de afgelopen maand ook gehad. Hij wilde niet slapen in zijn kamer en ook niet in onze kamer, dus we hebben heel wat nachten geslapen op de bank :| Het lijkt nu sinds een paar dagen voorbij, maar het leek oneindig toen we er middenin zaten 馃ゲ Achteraf wijten we het aan slaapregressie + piek verlatingsangst en ook maand geleden begonnen op de opvang dus wennen waarschijnlijk 馃槵

2 weken geleden

Hier inmiddels ook al bijna 4 weken het geval. In het begin ook extreem en klom ze met slaapzak uit haar ledikant. Ik blijf er avonds bij tot ze slaapt. Op afstand inmiddels. Dit gaat erg goed. Soms wordt ze wakker rond 22.00 en niet meer rustig te krijgen. Dan slaapt ze verder in een camping bedje op onze kamer. Heb er echt 2 weken hele nachten bij gezeten. Maar dat is niet vol te houden. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren. Het is een heftige fase ..

2 weken geleden

Reactie op Meissie1990

Hee dames. Even een vraag. Ons zoontje is 19 maand en het slapen 鈥榮 nachts ...
Hier ook al 4 weken avonds lastig en nachts vaak wakker en moeilijk inslapen. Ook de slaapjes middags gingen gepaard met hard schreeuwen en van de leg. Nu aantal dagen weer rustiger. Maar vanmiddag was het weer raak. Soms ook hele korte slaapjes. Ook paar keer niet willen slapen.. ze hebben het wel hard nodig naar mijn idee. Mijn dochter gaat niet naar de opvang. Maar merk zeker dat het hier ook rommelig gaat. Vermoed ook de slaapregressie