15 Reacties

vorig jaar

Hi. Wij zijn vandaag getrouwd en ik had een jurk van Most Wanted besteld. Preggy proof, maar ook super leuk om daarna nog in de zomer aan te doen. Je kan op de website zoeken naar: MOUSSELINE MAXI RUFFLE DRESS Of in de categorie kleding helemaal onderaan naar ‘pregnancy proof’ gaan

vorig jaar

Ik had een jurk van https://www.seraphine.com/eu/ tijdens ons geregistreerd partnerschap 😊 Ook niet wit, maar wel mooi gekleed en ook goede kwaliteit. En echt gemaakt voor de zwangere vrouw. Veel plezier 🥰

vorig jaar

Via vinted kijken naar jurken van boohoo!

vorig jaar

Misschien een mooie gekleurde tule rok met een leuke top er op?

vorig jaar

Outrancefashion.be heeft ook prachtige kleren, staan ook vaak op de foto met een zwanger buikje. Ze bezorgen ook in NL (ik heb er al het een en ander gekocht).

vorig jaar

Asos heeft echt een heel groot assortiment 😘

vorig jaar

Reactie op LilV

Outrancefashion.be heeft ook prachtige kleren, staan ook vaak op de foto me ...
Wow leuke site!

vorig jaar

Ik vind https://www.boutiquebyjlk.be een fijne webshop met mooie jurken. Zijn zowel zwanger als niet zwanger te dragen.

vorig jaar

Ik kwam toevallig deze jurk tegen op Insta en kon me dit topic herinneren. Deze vind ik mooi en feestelijk!

vorig jaar

Ik heb zelf een jurkje van Nikkie gekocht, zit veel stretch in. Ben zelf absoluut niet van de zwangerschapskleding en ook niet zo van de jurkjes die hier al eerder genoemd zijn.

vorig jaar

Ik heb deze van de H&M voor ons partnerschap gekocht. Doe ik een leuk spijkerjasje op en klaar.. Is gewoon een "normale" jurk, maar valt bij de buik heel fijn ! Voordeel is dat ik 'm nog kan dragen in de zomer ná de zwangerschap..

vorig jaar

Ik had deze vorige maand aan tijdens ons geregistreerd partnerschap. En was echt een top keuze 🩷

vorig jaar

Thanks allemaal! Uiteindelijk heb ik er eentje bij asos gekocht!

vorig jaar

Reactie op Hebe23

Thanks allemaal! Uiteindelijk heb ik er eentje bij asos gekocht!
Oooh geweldig! Wat zien jullie er prachtig uit 🥰

vorig jaar

Voor degene die nog een mooie jurk zoekt, ik verkoop de mijne op Vinted 😄