9 Reacties

vorig jaar
Reactie op Jansje90
Beste werkt het blijkbaar in de eerste week na de bevalling. Je neemt 3x pe ...
Ah dan ben ik een beetje te laat haha. Ik ben nu 4,5 week verder na de bevalling. Productie was eerst heel goed maar neemt de laatste dagen wat af waardoor ik dit wilde gaan uitproberen. Ook al sinds 2 dagen met powerpumpen gestart. Hoelang heb je de capsules geslikt?

vorig jaar
Reactie op lcupedo
Ah dan ben ik een beetje te laat haha. Ik ben nu 4,5 week verder na de beva ...
Waardoor heb je het idee dat je productie afneemt? Kolf je alles, zie je dat ook?
Ik ben zelf namelijk ook een maand geleden bevallen, en mijn kindje drinkt nu soms veel korter maar zit dan wel vol, waardoor ik niet denk dat mijn productie terugloopt maar hij het gewoon meer door heeft, en soms clustert hij wat meer als hij wel weer meer honger heeft.

vorig jaar
Reactie op lcupedo
Ja klopt, ik Kolf fulltime en zie dus letterlijk het aantal ML afnemen hela ...
Oh dat is naar, helemaal omdat je door de stress daardoor ook nog eens minder zou kunnen gaan produceren.
Warm houden en bijvoorbeeld warm douchen voor het kolven, borsten masseren, veel huid op huid en vaker kolven zou misschien kunnen helpen. Heel veel succes!

vorig jaar
Reactie op Kimmyops
Ik heb op dit moment hetzelfde. De ml lopen ineens heel erg naar beneden me ...
Bij mij gaat het sinds twee dagen weer iets beter. Ik heb drie dagen achter elkaar powerpumpen gedaan en ik let wat beter op wat regelmatiger te drinken. En sinds twee dagen slik ik de fenegriek capsules van boezemvriendjes. Ik weet dus niet precies wat er heeft geholpen maar het gaat gelukkig beter! Heb jij al wat geprobeerd daarin?

vorig jaar
Reactie op lcupedo
Bij mij gaat het sinds twee dagen weer iets beter. Ik heb drie dagen achter ...
Ik heb geprobeerd om wat meer te eten en te drinken. Na de bevalling had ik totaal geen trek en at ik enkel omdat het moest voor de bv. Ik vind het nog wel lastig om echt om de zoveel uur iets te eten al is het iets kleins. Verder nog niks anders geprobeerd. Ik las dat BVthee kan helpen maar las ook weer dat het niet goed zij zijn? Ik heb geen idee 🫠