18 Reacties

2 maanden geleden

Luvion ultra pro! Echt top ding

2 maanden geleden

Ok lees mee, ik twijfel over de mybambini of de luvion

2 maanden geleden

Reactie op Sophie Van es

Luvion ultra pro! Echt top ding
Hoellang doet een flesje erover om warm te worden, & na hoeveel flesjes moet je hem weer opladen?

2 maanden geleden

Ik heb de my bambini en super tevreden over

2 maanden geleden

Wij hebben de Luvion! Flessen draai je er zeg maar onderste boven op, dus ideaal met Difrax, geen water in de onderkant :-) ik zet 'm aan, ga verschonen en als ik klaar ben met verschonen is de fles warm. Ideaal!

2 maanden geleden

Reactie op Queenie88

Wij hebben de Luvion! Flessen draai je er zeg maar onderste boven op, dus i ...
Heb je de luvion pro max of welke versie?😊

2 maanden geleden

wij hebben vorige week de sheppr besteld en inmiddels 2 keer gebruikt (met difrax fles). Vind m echt super handig. Durf nog niet te zeggen hoe de batterij duur is, aangezien we m nog zo kort hebben maar had hier op het forum goede dingen erover gelezen

2 maanden geleden

Wij hebben de my bambini, heel fijn ding! Wel even opletten of je de goede opzetring erbij hebt, anders kun je die gemakkelijk bijbestellen bij bijv. Bol.com. Je moet hem na ong 5 flesjes opladen (wij hebben een powerbank in de luiertas voor de zekerheid!) en als hij vol is, is je flesje heel snel klaar. Hoe minder batterij, hoe langer het duurt. (Vandaar ook de powerbank, dan kun je tussendoor even de batterij opladen) Hopelijk heb je hier iets aan!👋🏻

2 maanden geleden

Reactie op san090919

Wij hebben de my bambini, heel fijn ding! Wel even opletten of je de goede ...
Welke versie heb je?😊

2 maanden geleden

Reactie op lcupedo

Welke versie heb je?😊
Bekijk MyBambini's Flessenwarmer MAX™ - Draagbare Baby Flessenwarmer voor Onderweg - Wit - Geschikt voor Smalle Hals Flessen van Dr. Brown's, Difrax, Medela & Nanobebe op: https://www.bol.com/nl/p/mybambini-s-flessenwarmer-max-draagbare-baby-flessenwarmer-voor-onderweg-wit-geschikt-voor-smalle-hals-flessen-van-dr-brown-s-difrax-medela-nanobebe/9300000163610596?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp deze!

2 maanden geleden

Reactie op Queenie88

Wij hebben de Luvion! Flessen draai je er zeg maar onderste boven op, dus i ...
Wij hebben deze ook

2 maanden geleden

Wij hebben de MyBambini flessenwarmer. Ideaal en echt een aanrader! https://www.bol.com/nl/p/mybambini-s-flessenwarmer-max-draagbare-baby-flessenwarmer-voor-onderweg-wit-geschikt-voor-smalle-hals-flessen-van-dr-brown-s-difrax-medela-nanobebe/9300000163610596?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

2 maanden geleden

Reactie op lcupedo

Heb je de luvion pro max of welke versie?😊
De Ultra Pro. Let wel op het ringetje wat in het opzet stuk zit, want bij ons zijn er op onverklaarbare wijze al 2 verdwenen 🙄

2 maanden geleden

Ik zou is proberen of je kindje het ook met koud water drinkt! Mijn beide kindjes vinden dit prima, en scheelt weer een apparaat mee slepen! Ook fijn voor ze met warm weer :)

2 maanden geleden

Even oprecht de vraag: waarom kiezen voor een flessenverwarmer? Ben even nieuwsgierig of dit nou echt de investering waard is. Ik ben vaak op stap met onze kinderen en bij m'n dochter deed ik dat toen al, en nu weer, ik vul een thermosfles met kokend heet water en dit blijft de hele dag warm. Als het water te warm is vul ik aan met koud water uit een flesje. Voor op vakantie heb ik een kleini waterkokertje zodat ik 's ochtends 1x water kook, de thermosfles vul en hier de rest van de dag mee voort kan en dus altijd warm water heb. Thuis kook ik water tot 40/45 graden met de waterkoker voor zijn flessen.

2 maanden geleden

Reactie op Queenie88

De Ultra Pro. Let wel op het ringetje wat in het opzet stuk zit, want bij o ...
Wij hebben ook de Luvion Ultra Pro! De fles is binnen paar minuten warm. Hoe kom je aan die nieuwe ringetjes? Vind wel goed om te weten als eventuele back up.. Wij hebben hem pas sinds deze week. En waarom? Voor de oppas. Anders moet je eerst waterkoker aanzetten, flesje in maatbeker oid, zwenken, voelen of niet te koud of te heet, er blijft water in onderkant zitten enz. Ook met dat hete water niet veilig als je het omstoot. En als je flesje te heet is, spuit het eruit en gaan de voedingstoffen verloren. Dus teveel gedoe en dit is easy plus zo klaar dus geen huilende baby

2 maanden geleden

Reactie op Novbaby2020

Even oprecht de vraag: waarom kiezen voor een flessenverwarmer? Ben even n ...
Wij doen het precies ook zo. Echt ideaal vind ik zelf! De thermosfles neem je gemakkelijk mee in de luiertas en je hebt het flesje zo op de perfecte temperatuur.

2 maanden geleden

Reactie op MissLeonie

Wij hebben ook de Luvion Ultra Pro! De fles is binnen paar minuten warm. H ...
Nieuw opzetstuk kopen voor een tientje 🙈 was de laatste keer alleen verkrijgbaar bij Babydump, maar zou ze even contacten of ze het inderdaad hebben liggen. De winkel voorraad die de website aangaf, klopte niet 🙄