16 Reacties
2 jaar geleden
Always discreet incontinentie broekjes, zit veel lekkerder dan kraamverband
2 jaar geleden
Ik had in het begin het kraamverband uit het kraampakket, daarna het normale maandverband van Europrofit. Super goedkoop en werkt prima! Kotex night is ook fijn.
Ik zag meerdere mensen op het forum incontinentiebroekjes aanraden, misschien is dat ook handig! En ik zou sowieso proberen een extra gaasbroekje te krijgen: als je thuis bevalt heb je er maar eentje en dat is het broekje uit je kraampakket. Dat is veel te weinig: je hebt er sowieso twee nodig voor als de andere in de was zit. In het ziekenhuis hebben ze er genoeg op voorraad, maar worden ze na gebruik vaak weggegooid: mijn tip is om te vragen of je ze mag bewaren en mee naar huis mag nemen!
2 jaar geleden
Gaasbroekjes vond ik heel fijn met kraamverband (uit het ziekenhuis)
Nu Zeeman Mady onderbroeken met Kotex Night. Heb zelf niet veel bloedverlies ivm keizersnede
2 jaar geleden
Het merk maakte mij niet uit. Ik vond alle kraamverband zo heerlijk zacht zitten. 🤩
Ik vond bij mij persoonlijk het bloedverlies echt mee vallen. Ik zou bijna zelfs zeggen dat mijn gemiddelde menstruatie heftiger is. (Ja ik heb er altijd erg veel last van).
Ik dacht na 2 dagen al van nou volgens mij kan gewoon maandverband ook, maar zoals ik al zei vond ik kraamverband zo lekker zacht dus lekker nog even door blijven dragen.
Ik had een pakje naturalis van het kraampakket en toen nog een pakje van de trekpleister gekocht.
Ik droeg boxers van mijn man met een kraamverband erin.
Ga ik dit keer weer doen.
2 jaar geleden
In mijn vorige kraampakket zaten platte verbanden en een beetje gevormde verbanden. Die platte verbanden vond ik fantastisch! Alles wat maar een beetje gevormd was, deed pijn tijdens het zitten. Tussen mijn onderbroek en het kraamverband deed ik een klein koelelement. Dat was fantastisch
2 jaar geleden
Ik vond die dikke van kotex en AH echt superfijn, niet zo mega breed en geen irritante vleugels! maandverband zit bij mij nooit lekker omdat het zo breed is, deze zijn mooi smal.