20 Reacties

2 jaar geleden

Volg !

2 jaar geleden

Ik ben zelf bekend met ambika, deze vallen idd lang maar ik vind de kwaliteit niet goed helaas..

2 jaar geleden

Ik heb bij de Sting flared broeken gehaald. Bij mij zijn ze juist te lang maar zitten wel ontzettend fijn! dus misschien daar eens kijken!

2 jaar geleden

https://www.gutsgusto.com/nl/product/high-waist-flared-pantalon-donkerblauw/79302 Ik heb er hier 3 van in verschillende kleuren. Zitten lekker en zijn lang. Ik ben 1.75 maar ik moet echt hakken aan, anders gaat de broek over de vloer, en zelfs met hakken vallen ze lang!

2 jaar geleden

Is meer pantalon dan legging trouwens, maar voelt wel als legging vind ik. Kwaliteit is niet super fantastisch, maar ik red me er goed mee. Als je echt verder in je zwangerschap bent dan zit het misschien rond je buik niet meer lekker, maar tot 20 weken is het voor mij prima!

2 jaar geleden

Ik ben zelf ook lang en had ooit een zwarte stretch broek van costes gekregen, die zit heerlijk nu in de zwangerschap, En lang genoeg 😍

2 jaar geleden

Topshop Tall (gekocht via Asos en nu dus uitverkocht, maar elders misschien ook verkrijgbaar) Ik ben zelf 1.79 en moet deze laten innemen of altijd dragen met hoge(re) zolen. Geweldig want meestal is alles echt te kort. Ik kan Asos sowieso aanraden, je kunt zoeken op Pasvorm: Tall! Ook met jurkjes is het perfect 🫶🏻

2 jaar geleden

Ik ben 174 en die van noppies daar loop ik op als ik geen hakken draag. Vond hem wel redelijk prijzig voor een legging, maar hij zit wel heel lekker.

2 jaar geleden

Ik ben ook 1.80m en draag altijd de flared broeken van Ambika, zijn echt top!

2 jaar geleden

Flared leggings van Ambika zijn perfect!! Hele leuke printjes en echt lang genoeg. Ben zelf wel 1.75 maar denk dat het wel goed komt met 1.80! Aanrader! 🥰

2 jaar geleden

Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap twee flared ribbroeken gescoord van Supermom. Ik ben 1.80 en ze komen niet helemaal tot de grond maar net iets erboven.

2 jaar geleden

Dames, hebben jullie tips voor fijne (thermo) leggings of sport leggings bij 1,85m en gebruikelijk maat 42/44

2 jaar geleden

Reactie op kwissie85

Dames, hebben jullie tips voor fijne (thermo) leggings of sport leggings bi ...
Ik draag zelf sportleggings van Women’s Best (ik ben 1.79) en heb nog een opgerold stukje onder dus eigenlijk zijn ze voor mij iets te lang

2 jaar geleden

Ik leef in de “normale” rib stof flared legging van WE fashion. Lekker lang en draagt fijn met een zwanger buikje. Heb m voor verderop in zwangerschap al groter gescoord via Vinted

2 jaar geleden

Loavies heeft een hele fijne flared, lang en goede stretch bij de buik! Hij heet Same Thing, in zwart/donkerbruin en donkergroen. Ik ben fan!

2 jaar geleden

Costes

2 jaar geleden

Reactie op kwissie85

Dames, hebben jullie tips voor fijne (thermo) leggings of sport leggings bi ...
Ik ben even lang als jij, de leggings van mamalicious vind ik fijn! Thermojegging van bonprix kan nog net qua lengte.

2 jaar geleden

Stieglitz heeft een heel fijne flared zwangerschaplegging. Ik vind hem wel vrij prijzig, maar is ook goed te verkrijgen via vinted. Hij is vrij lang en als je wil passen ze de lengte voor je aan. En ze halen de buikband na je zwangerschap netjes weg als je dat wil, zodat je hem kunt blijven dragen (afspraak voor maken via website).

2 jaar geleden

Reactie op Nora279

Stieglitz heeft een heel fijne flared zwangerschaplegging. Ik vind hem wel ...
Ik vind mijne echt meeeega strak op de band t.o.v. andere merken, jij niet?

2 jaar geleden

Reactie op JosjeBuss

Ik vind mijne echt meeeega strak op de band t.o.v. andere merken, jij niet? ...
Oh wat jammer! Ik heb daar zelf geen problemen mee gehad. Zelfs best los in het begin en de vorige keer tot het einde met veel plezier gedragen.