20 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb bij de Sting flared broeken gehaald. Bij mij zijn ze juist te lang maar zitten wel ontzettend fijn! dus misschien daar eens kijken!
2 jaar geleden
https://www.gutsgusto.com/nl/product/high-waist-flared-pantalon-donkerblauw/79302
Ik heb er hier 3 van in verschillende kleuren. Zitten lekker en zijn lang. Ik ben 1.75 maar ik moet echt hakken aan, anders gaat de broek over de vloer, en zelfs met hakken vallen ze lang!
2 jaar geleden
Reactie op 89Liz
Is meer pantalon dan legging trouwens, maar voelt wel als legging vind ik. Kwaliteit is niet super fantastisch, maar ik red me er goed mee. Als je echt verder in je zwangerschap bent dan zit het misschien rond je buik niet meer lekker, maar tot 20 weken is het voor mij prima!
2 jaar geleden
Topshop Tall (gekocht via Asos en nu dus uitverkocht, maar elders misschien ook verkrijgbaar)
Ik ben zelf 1.79 en moet deze laten innemen of altijd dragen met hoge(re) zolen. Geweldig want meestal is alles echt te kort.
Ik kan Asos sowieso aanraden, je kunt zoeken op Pasvorm: Tall! Ook met jurkjes is het perfect 🫶🏻

2 jaar geleden
Ik ben 174 en die van noppies daar loop ik op als ik geen hakken draag. Vond hem wel redelijk prijzig voor een legging, maar hij zit wel heel lekker.
2 jaar geleden
Flared leggings van Ambika zijn perfect!! Hele leuke printjes en echt lang genoeg. Ben zelf wel 1.75 maar denk dat het wel goed komt met 1.80! Aanrader! 🥰
2 jaar geleden
Reactie op kwissie85
Dames, hebben jullie tips voor fijne (thermo) leggings of sport leggings bi ...
Ik draag zelf sportleggings van Women’s Best (ik ben 1.79) en heb nog een opgerold stukje onder dus eigenlijk zijn ze voor mij iets te lang
2 jaar geleden
Stieglitz heeft een heel fijne flared zwangerschaplegging. Ik vind hem wel vrij prijzig, maar is ook goed te verkrijgen via vinted. Hij is vrij lang en als je wil passen ze de lengte voor je aan. En ze halen de buikband na je zwangerschap netjes weg als je dat wil, zodat je hem kunt blijven dragen (afspraak voor maken via website).