4 Reacties
3 dagen geleden
Hoeveel flessen krijgt ze? Voorop gesteld: je moet helemaal niets. Als ze nog behoefte heeft aan zoveel melk dan vooral lekker geven. Maar om er naartoe te werken dat ze rond 1 jaar geen flesvoeding meer hoeft zul je wel een keer de switch moeten maken naar meer vaste voeding en minder flesvoeding. Krijgt ze al vaste voeding en hoe gaat dat? Als haar buikje grote deels gevuld wordt met melk zal ze minder vaste voeding eten. Je kan eens, als je dat zou willen, 1 fles halveren en kijken hoe ze het daarop doet. Ze heeft nu nog maar ongeveer 600 cc flesvoeding op een dag nodig op deze leeftijd.
2 dagen geleden
Reactie op Mv86
Hoeveel flessen krijgt ze? Voorop gesteld: je moet helemaal niets. Als ze n ...
4 flessen open en dag. ‘s ochtends om 9 uur krijgt ze een fles van 210 om 12 uur een half broodje. Om 1 uur een fles van 180 dan gaat ze naar bed ze wordt om 3 uur wakker. Krijgt ze een fruithapje om 5 uur krijt ze warm eten. De fles van 5 uur zal ik moeten weg laten was niet nodig zei het consultatiebureau. Maar ik heb juist het idee dat ze de fles nog wel nodig heeft. En om half 9 gaat ze naar bed en krijgt ze een fles van 180. En gaat ze slapen.
één dag geleden
Mijn zoontje is komende week 7 maanden en dit is ons ritme:
07:00-08:00 ( Flesje 180cc)
09:00 ( Fruithapje)
11:30 ( Pap van 150cc kunstvoeding )
15:00-15:30 ( yoghurtje, dit was eerst een flesje van 150cc maar deze heb ik dus laten vallen)
16:30-17:00 ( groentehap)
18:30-19:00 ( fles 150cc)
22:00 droomvoeding ( 60cc).