5 Reacties
9 dagen geleden
Wij zijn met 6 weken begonnen met fles aanbieden. Nu 21 weken en 10 soorten flessen verder. Nog steeds niks. Ik werk nu ongv 9 weken en rijd naar huis om even te voeden, woon wel maar 5 min van mijn werk af. Je hebt er recht op, als ze echt niet wil. Kweet niet of dat een optie is?
9 dagen geleden
Bij ons werkte de Lansinoh fles. Deze lijkt op de borst. Verder misschien een ander de fles laten geven en zelf uit de ruimte gaan.
9 dagen geleden
Echt super vervelend en frustrerend! Hier precies hetzelfde meegemaakt. Wat hier werkte:
- Dezelfde fles aanbieden als waar ze altijd uit dronk (in ons geval de Avent)
- Speenmaat groter
- Lopen tijdens het voeden
- Oefenen oefenen oefenen
- Vers afgekolfde melk
Heel veel succes ermee!
8 dagen geleden
Ik heb inderdaad vanaf 6 weken regelmatig een flesje gegeven met dr brown. Dit ging altijd goed tot vorige week. Ik heb de lansinoh fles gehaald maar hierbij het zelfde.
Ze zit ik in sprong 5 zou het hiermee te maken kunnen hebben?
Ze raakt ook heel gefrustreerd omdat ik blijf proberen waardoor ze dan uiteindelijk door huilen ook eerst de borst weigert. Dit lukt dan uiteindelijk wel
8 dagen geleden
Ik had ook een absolute flesweigeraar (baby kreeg volledig bv). Wij waren te laat met het introduceren van een fles waardoor ze de techniek kwijt was en het was verleerd. Uiteindelijk met behulp van een logopedist (volmondig logopedie b.v) haar aan de fles gekregen. 10 verschillende flessen geprobeerd en uiteindelijk heeft ze de fles gepakt die ze in het begin dronk, d’r Brown.
Maaaar, meid zit nu in sprongetje 5 en de fles gaat weer moeilijk, ik denk daarom dat het door de sprong komt aangezien jou kindje hiervoor nooit moeilijk heeft gedaan wat ik begrijp?
Bij mij helpt afleiding, bijv rammelaar voor haar gezicht houden en ondertussen voorzichtig de fles in de mond. Eerste paar keer aanbieden weigert ze en word ze boos, dan stop ik weer even en doe ik net alsof er niks aan de hand is. Dan bied ik de fles weer aan en meestal drinkt ze dan!