6 Reacties

één maand geleden

Hier ook opeens sinds ruim een week maar gaat nu sinds vandaag weer beter. Geen idee waarom...

één maand geleden

Herkenbaar. We geven afgekolfde moedermelk i.c.m. kunstvoeding.

één maand geleden

Hoi! Hier ook! Mijn zoontje van 16 weken krijgt BV en af en toe de fles (met bv) maar kan soms echt huilen en weigeren (terwijl hij echt honger heeft) en dan moet ik ook echt een beetje ‘dwingen’. Mijn CB contactpersoon zei dat ze rond deze tijd veel bewuster gaan drinken.En ik heb gemerkt dat hij alles om zich heen leuk en interessant vind en ik een prikkel arme of donkere kamer beter drinkt. Altijd zoeken hè met een baby 😅

één maand geleden

Mijn dochter begon er ook ineens mee 2 weken geleden. Eerst wel gewoon drinken en dan uitspugen. Kokhalzen als ik hem weer aanbood. Daarna gaan huilen en drinken alsof ze al een week niks had gehad. Nu is het over en drinkt ze weer normaal de fles.

één maand geleden

Reactie op tjerina

Mijn dochter begon er ook ineens mee 2 weken geleden. Eerst wel gewoon drin ...
Oh echt oké hopelijk is het een fase, Bleef je de fles wel aanbieden? Soms is het zo’n strijd niet fijn… maar wil wel dat ze genoeg drinkt

één maand geleden

Reactie op Anneliez86

Hoi! Hier ook! Mijn zoontje van 16 weken krijgt BV en af en toe de fles (me ...
Goede tip ik leg haar nu ook vaker plat neer op de bank of in de box zonder prikkels idd om te drinken dat gaat wel wat beter maar merk inderdaad ook dat ze erg snel is afgeleid en alles leuker vind dan drinken Tot ze op een gegeven moment moe begint te worden de fles leeg drinkt met der ogen dicht dan gaat die rap leeg.. het is wat hè blijft inderdaad zoeken