5 Reacties
2 maanden geleden
Hier een hardnekkige flesweigeraar, al ruim 6 weken alles geprobeerd. Nu hebben we gisteren de lansinoh fles binnen gekregen en deze pakte ze gisteren meteen en ze heeft vandaag alle 3 de flessen die ik heb aangeboden probleemloos gedronken.
2 maanden geleden
Reactie op mama2kindjes
Hier een hardnekkige flesweigeraar, al ruim 6 weken alles geprobeerd. Nu he ...
Ja ik was vorige week naar de prenatal gegaan om die fles te kopen, hadden ze helaas niet. Toen maar de philips avent meegenomen, ik ga de lansinoh direct bestellen haha.
Nog een bepaalde manier van geven die het beste werkte? Thanks voor de tip iig!
2 maanden geleden
Reactie op Mrn1992
Ja ik was vorige week naar de prenatal gegaan om die fles te kopen, hadden ...
Hier therapeutisch aangeboden, ze hapte keurig aan bij deze fles, heeft ze nog bij geen enkele andere fles gedaan dus ik was helemaal verbaasd. Het ging nog wel vrij snel dus ik heb nu nog de xs speen besteld om te kijken of dat misschien nog beter werkt. Alleen die speen is moeilijk verkrijgbaar helaas, dus dat is wel balen.
Ik hoop dat t voor jullie ook werkt, ik weet hoe wanhopig je kan worden van dat weigeren.
2 maanden geleden
Reactie op mama2kindjes
Hier therapeutisch aangeboden, ze hapte keurig aan bij deze fles, heeft ze ...
Ja heb er zo'n stress van gekregen, voelt zij wellicht ook. Vooral omdat ik een deadline voel. Gewoon apart dat ze het keurig altijd deed en ineens volledig weigert. Dan denk je hoe kan dat toch..
Ik bestel ook maar even kleine flesje daar zit een kleinere speen op zie ik!
2 maanden geleden
Reactie op Mrn1992
Ja heb er zo'n stress van gekregen, voelt zij wellicht ook. Vooral omdat ik ...
Ik heb de 160 ml fles, daar zat de s speen op. Heb nu de xs speen er nog bij besteld. Hier heeft ze nooit goed uit de fles gedronken en idd ook een 'deadline' volgende week zaterdag een bruiloft en dan willen we haar graag s avonds naar opa en oma brengen.