9 Reacties
8 maanden geleden
Ik heb nu het volgende schema sinds twee dagen . Ze is maandag 1 geworden
Ochtend fles van 180 naar 150 cc warme halfvolle melk
Middag met lunch ong een beker koude halfvolle melk
In de avond de fles van 210 kv naar 180 kv gedaan.
Die laatste fles heb ik nog kv gehouden omdat er nog mineralen en dergelijke inzitten die in koemelk niet zit. Ik bouw deze over paar weken af naar normale melk
8 maanden geleden
Wij hebben eigenlijk maar wat gedaan 😅 we gaven eerst nog 2 flessen: om 07.00 180 en 6 schepjes en in de avond. Die laatste gaven we haar als droom voeding als wij gingen slapen ipv een fles om 19.00 uur. Ze spuugden dan wat omdat ze dan nog te vol zat van het avondeten.
We hebben eerst de avondfles gehalveerd. Dag ging goed. En toen gewoon een keer geprobeerd om hem niet te geven en haar wel wat yoghurt te geven nadat ze had geslapen. En dat bleef goed gaan.
De ochtend fles vervangen door eerst ontbijt te geven en erna pas melk. En ook die in 3 dagen vervangen door gewone melk. Eerst half om half en erna gewone koemelk beetje opwarmen. Dat drinkt ze nu ook :)
8 maanden geleden
Mijn dochter was ook dol op de fles en accepteerde eerst geen gewone melk. Ik heb elke dag/ twee dagen afgebouwd. Ze kreeg 3x 210, begonnen met 3x180 kv aangevuld met 30cc gewone melk. Daarna 3x150 kv met 60cc gewone melk, enz. Na een week/ twee weken was ze over op gewone melk😊
7 maanden geleden
Als jullie een bekertje melk geven, drinken ze dan gewoon uit een open beker? Ik merk dat mijn zoontje altijd echt maar paar kleine slokjes neemt dus drinkt nooit echt een beker leeg.
7 maanden geleden
Ik geef in de ochtend een fles met normale melk, ze vind het zo lekker om nog aan dat tuitje te zuigen. In de middag de beker muchkie. En in de avond ook de fles.
7 maanden geleden
Reactie op VGA_
Ja ook mijn vraag. Hoe geven jullie de normale melk? Want onze dochter drin ...
Ik geef alles in de fles. Andere bekers pakt ze allemaal nog niet, komt vanzelf 😊