6 Reacties
10 dagen geleden
Wat doet je zoontje? Ik bedoel: stopt hij met drinken of beweegt hij veel? Ik heb niet de oplossing. Maar in fases drinkt onze kleine meid niet altijd fantastisch. Verschillende redenen: er zit toch al een boertje dwars en dan laat ik haar boeren, en dan gaat vaak beter. Maar de grootste reden is dat ze echt snel is afgeleid en beweegt dan heel erg. Ik probeer haar dan op mij te laten focussen door met haar te praten en zingen en door haar handjes ‘vast’ te houden.
10 dagen geleden
Oh en speen 2, van dokter Brown heeft ook geholpen (i.p.v. 1). Ging niet gelijk mega goed, maar na een paar flessen leek ze eraan gewend en ging het weer wat beter.
10 dagen geleden
Heb je het idee dat hij ergens last van heeft tijdens of na het drinken?
Kma of reflux? Bij ons is het beide..
Luchthappen door een te strakke tongriem?
Of gewoon weinig interesse? Ik had een berichtje gelezen van een moeder (ik denk bij geboorteclub juni) dat haar baby beter is gaan drinken sinds hij/zij hapjes krijgt.
10 dagen geleden
Yup bij mijn zoontje ook. Dronk altijd 180 en nu met moeite 120 en als we geluk hebben 150. Heeft speen 3 er al op zitten. Heeft wel 2 tandjes gekregen in 1,5e week tijd. Hapjes gaan echter wel goed. 150 gram fruit en s avonds ook 150 gram eten, dus maak me niet zo'n zorgen. Is vooral vervelend omdat hij nu wel weer om een nachtvoeding komt. Herken dit ook totaal niet van de oudste