8 Reacties

3 maanden geleden

Klein gaatje bij prikken in de s?

3 maanden geleden

Dr brown speen m/2 zit tussen de 1 en 2 van difrax small fles. Wellicht dit een optie?

3 maanden geleden

Super! Ga beide opties even proberen 🤞🏼

3 maanden geleden

Wij hebben tijdje gedaan dat we begonnen met speen S en na tijdje speen M erop draaien. Zo hebben wij de periode tussen S en M opgelost ☺️

3 maanden geleden

Anders de dr Browns spenen proberen? Doe kunnen ook op Difrax flessen

3 maanden geleden

Ik lees ook graag even mee. Heb je al iets gevonden dat werkt? Ik gebruik dr Brown flessen en heb speen 1 en 2 in huis, maar ook de Difrax speen maat S en M. Met speen 1 dr Brown en speen S van de Difrax kan mijn zoontje er 20 min over doen maar ook geregeld 45 min. Hij raakt dan gefrustreerd en ik ook stiekem. Vanmorgen speen 2 gebruikt van dr Brown en hij doet er een kleine kwartier over.. zal dat erg zijn? Ik ben er wel heel bewust mee bezig dus haal de fles geregeld uit zn mond..

3 maanden geleden

Reactie op HoekAir

Ik lees ook graag even mee. Heb je al iets gevonden dat werkt? Ik gebruik ...
Ik snap je volledig, een kwartier is volgens mij wel okee maar het was idd elke keer heeeeeel krap! Ik heb uiteindelijk met een grotere veiligheidsspeld er 2 gaatjes bij geprikt in de S speen🥰 hoop dat je ook een oplossing vind🫶🏼

3 maanden geleden

Voor de ergste zuigbehoefte kun je beginnen met speen S en dan na 5 min overgaan op speen M. (Misschien tipt iemand dit al maar heb niet alles gelezen 🙃)