6 Reacties

18 dagen geleden

Meer groente geven? 4 blokjes misschien?

18 dagen geleden

Maak je hem wakker om 23.00 uur voor de voeding? Wij zijn hier mee gestopt en hij blijft gewoon doorslapen zonder die voeding. Misschien overdag de vaste voeding wat ophogen, groente en fruit.

18 dagen geleden

Mijn kindje krijgt 4 flesjes van 210 (7, 11, 3, 7 uur) en bij de flesjes van 11 en 3 uur krijgt hij ook nog 2 ijsblokjes groente of fruit en is dan verzadigd. Wellicht kun je de droomvoeding laten vervallen, meer vaste voeding en de laatste fles een papfles van maken?

18 dagen geleden

Ons zoontje is ook een flink mannetje. Ik gaf hem rond 9:00 nog een paar hapjes fruit. Wellicht kan je de fles van 19:00 ietsje rekken en daar een papflesje van maken 😄 en wat Juudd zegt, misschien kun je proberen de fles van 23:00 te laten, misschien slaapt hij door 😊 ons zoontje is inmiddels 5 maanden en ik geef voor zijn slaapje van de middag ook vaak nog wat hapjes fruit als tussendoortje.

17 dagen geleden

Reactie op Manon291994

Ons zoontje is ook een flink mannetje. Ik gaf hem rond 9:00 nog een paar ha ...
We hebben 2 weken geleden geprobeerd om de fles van 2300 te laten vervallen maar helaas komt hij dan toch nog om 0200/0300. Hij wordt nu ook standaard na de 1900 fles om 2200 al wakker. Om 2200 de fles geven resulteert er ook in dat hij om 0300/0400 weer wakker is. Een papfles heeft ook geen zin dan is die alsnog standaard om 2200 wakker..

17 dagen geleden

Reactie op Juudd

Maak je hem wakker om 23.00 uur voor de voeding? Wij zijn hier mee gestopt ...
We starten vandaag met een fruithapje! Hij krijgt al wat meer groente. De 2300 fles heeft hij nog nodig.. anders komt hij alsnog in de nacht helaas..