27 Reacties

20 dagen geleden

Reactie op Jessica0401

Pff oke, pittig. Ik ga morgenochtend beginnen, 's nachts vind ik het eigen ...
Hey, ik ben even benieuwd hoe het gaat!

19 dagen geleden

Reactie op mz1986

Hey, ik ben even benieuwd hoe het gaat!
Vandaag en gisteren heeft hij 50ml gedronken. We blijven het vanaf nu gewoon dagelijks aanbieden en dan steeds dezelfde fles.

19 dagen geleden

Reactie op Jessica0401

Vandaag en gisteren heeft hij 50ml gedronken. We blijven het vanaf nu gewoo ...
Wat fijn! Wij hebben nu ook maar de stap gezet om even door te zetten. Mijn man is 3 dagen thuis dus nu voelde ik de ruimte. Helaas gaat het echt niet zoals gehoopt, maar in elk geval 1 fles van 50 ml gedronken. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook heel erg moeilijk vind!

19 dagen geleden

Reactie op Jessica0401

Vandaag en gisteren heeft hij 50ml gedronken. We blijven het vanaf nu gewoo ...
En die van mij groeide al niet top, dus ben bang dat hij deze periode al helemaal niet best zal groeien.

19 dagen geleden

Reactie op mz1986

En die van mij groeide al niet top, dus ben bang dat hij deze periode al he ...
Wat vervelend zeg! Ben je alweer aan het werk?

19 dagen geleden

Reactie op Jessica0401

Wat vervelend zeg! Ben je alweer aan het werk?
Ik begin half november, misschien eerst nog ziektewet, maar mijn zoontje gaat wel al 1 dag naar de opvang. Dronk daar eerst wel zo’n 100 ml op een dag (9.00-16.00) maar afgelopen keer niet. Gister wilde ik eigenlijk naar een feestje van mijn werk, maar toch maar niet gegaan. Anders wordt het thuis drama denk ik. Dat we er nu weer iets in hebben gekregen ben ik wel blij mee, maar het kost mij wel veel energie, het kolven, fles geven en daarna als hij moe is wil hij heel graag ook nog drinken, dat heb ik gister ook niet gedaan, maar dat wil ik eigenlijk niet meer. Vind ik echt zo naar voor hem.

19 dagen geleden

Reactie op mz1986

Ik begin half november, misschien eerst nog ziektewet, maar mijn zoontje ga ...
Dan ga je inderdaad niet met een lekker gevoel weg, jammer zeg. Hier wel het geluk dat hij niet vervelend wordt als hij niet drinkt als ik er niet bij ben, maar dan heeft hij 's nachts natuurlijk wel wat in te halen. Hopelijk heb je wat aan de tips die hier gegeven zijn!