13 Reacties

5 dagen geleden

Wij hebben ook gehad dat onze kleine man de moedermelk weigerde. We geven nu de melk gemengd met kunstvoeding in de ochtend als eerste voeding en in de avond voor het slapengaan.

4 dagen geleden

Krijgt ze melk uit de koelkast of uit de vriezer? Mijn eerste zoontje dronk vanaf 7 maanden alleen nog maar afgekolfde melk uit de koelkast, de vriezer melk weigerde hij sindsdien. We zijn toen wel ook begonnen met hem uit ander soort bekers te laten drinken, hielp toen ook wel. De fles wilde hij alleen nog als hij half sliep tijdens het voeden.

4 dagen geleden

Reactie op Maren

Krijgt ze melk uit de koelkast of uit de vriezer? Mijn eerste zoontje dronk ...
Het was uit de koelkast. Uit een ander soort beker drinken is wel een goede tip!

4 dagen geleden

Heb je de lasinoh fles geprobeerd? En dan beide speenmaten proberen s of m (ivm vergelijkbare flow als de borst).

3 dagen geleden

Reactie op Saar1705

Heb je de lasinoh fles geprobeerd? En dan beide speenmaten proberen s of m ...
Nog niet. Ze heeft eigenlijk al sinds 1 maand oud de dr brown brede hals en hier altijd probleemloos van gedronken tot gister. Vandaag weigert ze nog steeds

3 dagen geleden

Hier echt precies hetzelfde probleem. Hij is nooit mega fan geweest van de fles, maar het ging er wel in.. nu sinds een paar weken wat minder dus ook overgegaan op een groter speenmaatje. Maar sinds gister weigert hij ook compleet. In de afgelopen weken heb ik al geexperimenteerd met warme, koude, lauwe melk. Ook geprobeerd uit een beker of ander flesje maar ook niks... Hij wordt er zo boos van, en gister weigerde hij zelfs uit de borst te drinken. Ik ga de fles maar even laten thuis en hem even een rustig weekend geven met alleen de borst. Ik ga de Lansinoh fles van het weekend komen en dan aankomende week daarmee oefenen. Anders wil ik de MAM fles ook nog wel proberen. Ik vond het al zo rot dat hij weinig dronk op opvang dagen maar nu is het helemaal heftig. Alles komt op mij aan en dat begin ik wel steeds moeilijker te vinden.

3 dagen geleden

Reactie op saffiee

Hier echt precies hetzelfde probleem. Hij is nooit mega fan geweest van de ...
Ik voel me echt precies hetzelfde. We zouden vanavond een verjaardag hebben en keek er naar uit om eindelijk een biertje te kunnen drinken. Nu moet ik tussendoor een halfuur rijden om te voeden. En weer op tijd terug voor de voeding erna. Dat klein beetje dat ik voor mezelf zou hebben dat krijg ik niet eens meer. Ik heb gelukkig nu vakantie, maar zal toch een oplossing nodig hebben voor na mijn verlof. Ik heb ook goede dingen gehoord over de Lansinoh fles! Tevens overweeg ik om een preverbale logopedist in te schakelen.

3 dagen geleden

Hier precies zo. Zoontje van 7,5 maand, sinds afgelopen maandag bij de gastouder ineens nog maar 50cc borstvoeding uit de fles willen drinken. Ze doet alles precies hetzelfde als voorheen. Bij mij uit de borst gaat het wel goed. Ik heb het idee dat het door zijn doorkomende tanden komt... schijnt dat die speen dan pijn kan doen aan zijn tandvlees. Kan het bij jou ook daardoor komen? Of het is sprong 6 want zelf spelen wil hij op het moment ook niet erg...

2 dagen geleden

Reactie op Wilmaxx

Hier precies zo. Zoontje van 7,5 maand, sinds afgelopen maandag bij de gast ...
Ik dacht ook misschien aan een tandje. Ik voel of zie nog niks. Maar ze begon vandaag ook al na een paar slokken te huilen

één dag geleden

Reactie op Jessara

Ik voel me echt precies hetzelfde. We zouden vanavond een verjaardag hebben ...
Wat knap dat je nog heen en weer rijdt en er wel op uit gaat. Ik blijf thuis omdat ik geen flauw idee heb wanneer hij weer komt voor de volgende voeding. En de nachten zijn ook nog zo rommelig dat ik liever ook vroeg naar bed ga. Wij zijn nu ook bezig om een verwijzing voor de logopedist te krijgen. Lansinoh fles maakte geen verschil helaas. Ik heb het CB gesproken maar die was vooral gefocust op de nachtvoeding i.p.v. met een oplossing voor 't probleem te komen.

één dag geleden

Reactie op Jessara

Ik dacht ook misschien aan een tandje. Ik voel of zie nog niks. Maar ze beg ...
Hier twee tandjes doorgekomen dus het kan best! Ze zijn nu door maar ik heb vakantie dus bied nu ook geen fles aan.. geen idee dus of het nu beter gaat

20 uur geleden

Hé vervelend en herkenbaar! Ik geef ook borstvoeding en bij mijn 2e kindje ben ik er nu heel alert op dat ze echt iedere dag een flesje krijgt. Mijn oudste kindje dronk super slecht uit de fles en nadat ze een week geen flesje had gehad, vertikte ze het volledig. En dat is niet meer goed gekomen. Inmiddels is ze 3 jaar en is het drinken nog steeds slecht. Wat hier nog wel eens hielp was rondlopen (heb je al geprobeerd), wisselen van houding en liggend in de box. En de Lansinoh fles!

11 uur geleden

Reactie op saffiee

Wat knap dat je nog heen en weer rijdt en er wel op uit gaat. Ik blijf thui ...
Deze verwijzing hebben we gekregen, ik ben benieuwd of we hiermee verder komen.