9 Reacties

één maand geleden

Zou zeker niet voor een dyson gaan, ik heb hem gehad zonde van je geld. Krullen blijven nie lang zitten. Ik gebruik een fheun borstel van babylyss die is top!

één maand geleden

Geen idee wat je haar type is maar het is mij na twee jaar nog steeds niet gelukt om langhoudende (lees: langer dan een uur) slag of krullen te krijgen met mijn dyson. Al kan dat ook aan mij liggen 🤣

één maand geleden

Reactie op Daphne5809

Geen idee wat je haar type is maar het is mij na twee jaar nog steeds niet ...
Nou ik zie dat dus zoveel hè. En dan denk ik, wil ik ook maar geen half uur aan kwijt zijn 🤓 Bij mij zakt het ook snel uit. 🤷‍♀️ Heb glad haar.

één maand geleden

Ik ben kapster en een dyson is zeker niet voor ieder haar en een hoop geld! Ik had eerst ook een föhnborstel maar die blaast natuurlijk rondom lucht en veroorzaakt pluis bij mij. Ik ben echt enorm fan van de Brush van Evryday! Die ziet eruit als een föhn alleen werkt het met hitte ipv lucht. De plaat van de brush zorgt voor polijsting. Je föhnt je haar eerst droog en met de brush pak je een pluk (kan her en der, maar je kan ook helemaal afdelen als je de tijd hebt) en je draait je haar eromheen. Hoeft niet lang te blijven zitten en de punten pakken snel krul! Je moet ff een volledige tutorial opzoeken, lastig uitleggen zo haha. Loop zelf ook tegen tijdsproblemen aan en dit is echt een goede oplossing! Je hebt ze in 30 en 40mm, ik heb lang haar en mijn haar pakt moeilijk krul, dus ik heb de 30mm. Ziet er gelijk leuk uit! https://www.johnbeerens.com/b-rush-warmteborstel-40-mm?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=NL_PMX_Brush%2FEvryday_Branded&utm_id=20151500545&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw8--2BhCHARIsAF_w1gyq_aTsAlgYkKM3vgCiTMmpoaKvScyw_UD2m6R1W-H2siT245iB6AIaAhepEALw_wcB

één maand geleden

Reactie op Laura1908

Ik ben kapster en een dyson is zeker niet voor ieder haar en een hoop geld! ...
Oh dankjewel voor je reactie!! Ga zeker wat onderzoek doen. Ik heb idd ook dat mijn haar snel pluist. Vindt het niet zo erg als ik er even mee bezig ben voor een feestje bijvoorbeeld maar om even te föhnen in 10 minuten en dat het dan leuk zit zou ik wel fijn vinden.

één maand geleden

Ik heb de dyson omdat m'n kapper die gebruikt voor mn krullen en ik kwam er altijd zo mooi weg. Heb wel gewacht op een aanbieding bij ibood. Heb daar de föhn voor 150 euro weten te scoren. Was voor.mij het wachten waard.

één maand geleden

Ik heb de dyson geprobeerd maar die ging meteen weer retour. Ik heb veel en dik haar en het bleef totaal niet zitten. 😮‍💨

één maand geleden

Nou een Dyson zijn niet heel veel vrouwen tevreden over als ik dat zo hoor. 😅

één maand geleden

Ik ben wel heel tevreden met de Dyson! Ik hoef zelf niet echt “krullen”, vind de slag die je ervan krijgt eigenlijk al wel heel mooi. Ook gebruik ik hem meer omdat ik zo sneller klaar ben en mijn haar er wel veel gezonder van uit ziet dan voorheen.