13 Reacties

2 jaar geleden

Verschillende en niet meerdere van dezelfde 😅 bibs moest die absoluut niet hebben. Difrax ging een maand goed. Philips avent vond die dat die vergiftigd werd. 🙈 en met 4 maanden besloot die dat speentjes voor baby’s waren en weigert elk soort 😅

2 jaar geleden

Hoi! Ik ga zelf voor spenen van diffrax, heb veel gehoord over de spenen van bibs dat ze zorgen voor een spenen mondje. Een vriendin van mij werkt in de baby opvang en heeft me aangeraden spenen van diffrax aan te schaffen ipv bibs. (Dit is mijn eerste zwangerschap dus ik heb verder geen ervaringen hiermee) xxx

2 jaar geleden

Reactie op NACD

Hoi! Ik ga zelf voor spenen van diffrax, heb veel gehoord over de spenen va ...
Dat is pas vanaf een bepaalde leeftijd. Als je op tijd stopt met spenen is er geen risico 🙂 daarnaast is het echt afhankelijk welke speen je kind accepteert, dit weet je van te voren helaas niet. Wij wilden ook dental maar die speentjes verloor hij steeds, met veel tranen als gevolg. Normale varianten waren ook regelmatig drama. Ik wilde echt geen bibs toendertijd (vond ik ook zo lelijk) maar dat bleek de enige speen die bij mijn zoontje werkte. 🤣 wel met 1 jaar gestopt met spenen omdat dan de zuigbehoefte weg is en het anders een hele sterke gewoonte wordt die erg lastig weer af te leren kan zijn. Bij ons tweede kindje willen we weer met 1 jaar stoppen.

2 jaar geleden

Hier een speenweigeraar. Hebben de meest gangbare spenen geprobeerd maar hij wou geen enkele soort. Alleen vingers waren/zijn goed genoeg😅 nu bijna 1.5 en nog nooit een speen geaccepteerd. Ik zou dan ook adviseren om een paar soorten te halen, maar zeker niet te veel! Je kunt beter gaan proberen als de baby er is. Spenen zijn snel genoeg bijgekocht.

2 jaar geleden

Ik zou verschillende soorten spenen aanschaffen je weet niet van te voren welke je kindje fijn gaat vinden.

2 jaar geleden