17 Reacties

2 maanden geleden

Ik vind ze allemaal duur. Heb al boeken via Albelli, Fotogoed en gebruik nu OnceUpon vanwege gebruiksgemak van de app. Uiteindelijk vind ik het de prijs wel waard, want ik kijk geregeld terug in boeken die we door de jaren heen hebben gemaakt. Je kunt eventueel wachten met bestellen tot er leuke acties zijn. Albelli heeft af en toe een actie met alle extra pagina's gratis, of 1+1 als je ze ook voor een opa of oma wil. Misschien een Black friday deal straks

2 maanden geleden

Ik heb een boek gehaald van de hema( fotoboek) En plak zelf de afgedrukte fotos erin. Veel goedkoper en leuk om zelf te maken!

2 maanden geleden

Hier ook een fotoboek gekocht en zelf aan de slag gegaan. Fotos laat in 1 keer in de zoveel tijd drukken via freeprints, vind ik qua prijs meevallen. Het leuke aan een fotoboek vind ik dat ik alles erin kan plakken zoals een aantal kaartjes, formilieren (van de vaccins) enz. Lekker crea bea bezig zijn!

2 maanden geleden

Reactie op RB1995

Hier ook een fotoboek gekocht en zelf aan de slag gegaan. Fotos laat in 1 k ...
Ja jullie hebben gelijk met dat zelf doen, ik ben alleen ontzettend perfectionistisch en ik heb een heel lelijk handschrift. Dat gaat dus vaak niet samen. Maar ik ga denk ik toch maar zelf aan de slag. Ik vind once upon echt heel mooi maar je kan maar 6 foto's per 2 pagina's doen en ik vind het te duur.

2 maanden geleden

Reactie op Vlieger

Ik vind ze allemaal duur. Heb al boeken via Albelli, Fotogoed en gebruik nu ...
Het is inderdaad zo gemakkelijk die app! Maar echt bizar duur. Ik was lekker bezig en keek bij de prijs en schrok me dood. En ze is nog nieteens 4 maanden.. Dus dat gaat hem niet worden voor 1 heel jaar

2 maanden geleden

Once upon is inderdaad duur, maar heb deze van het eerste jaar bij mn oudste. En ben er nog steeds heel blij mee en vond het t uiteindelijk wel waard. Ik heb de prijs wel wat kunnen drukken door minder pagina’s te gebruiken en door dus ook echt een stuk kritischer te zijn op welke foto’s wel en niet erin komen. Ik merkte dat ik al gauw te veel in het album wilde (tsja trotse moeder hè). Maar zoveel foto’s waren echt onnodig vond ik uiteindelijk. Nu achteraf heb ik ook niet het idee dat ik alsnog foto’s mis (anders heb ik ze altijd nog digitaal). Dus mijn tip, trotse mama. Wees ook kritisch met welke foto’s je wel en niet toevoegt 🥹

2 maanden geleden

Reactie op Taurus1994

Ja jullie hebben gelijk met dat zelf doen, ik ben alleen ontzettend perfect ...
Ik ben ook zelf aan de slag gegaan en heb ook geen mooi handschrift! Toch wel echt heel leuk vind ik. Je bent uiteindelijk niet veel goedkoper uit maar kan wel makkelijker zelf invulling geven en inderdaad echo foto’s e.d. erbij doen ☺️

2 maanden geleden

Reactie op Amarèl

Once upon is inderdaad duur, maar heb deze van het eerste jaar bij mn oudst ...
Dit inderdaad! Toen onze oudste een jaar werd heb ik ook een fotoboek gemaakt. Alleen merkte ik ineens dat ik echt al een heel uitgebreid boek had en ik was nog niet eens bij 6 maanden. 😅 Ik ben toen ook iets selectiever de foto's gaan kiezen en ben nog geëindigd met een fotoboek van 80 bladzijden. Ik heb dat fotoboek trouwens digitaal bij hema gemaakt en heel even gewacht op een aanbieding om te bestellen. Uiteindelijk besteld met 40% korting. Ben er echt heel tevreden over, hij staat hier in de woonkamer en wordt regelmatig bekeken. 😊

2 maanden geleden

Ik maak ze via Albelli! Kan alleen ook echt niet kritisch kijken naar de foto's en kwam bij m'n dochter op 1 boek per halfjaar 🙈 nu met m'n zoontje heb ik zelfs maar de 4 maanden gered, wilde zijn slechte start uitgebreid opschrijven en documenteren voor later. Ik bestel met de gratis pagina's actie welke zo'n 3x in het jaar komt, dan valt het nog wel mee met de kosten. En ik vind het fijn bij Albelli dat je zoveel foto's als je zelf wil op de pagina kan plaatsen i.p.v. maar 6.

2 maanden geleden

Via freeprints kan je elke maand een gratis foto album afdrukken met zachte kaft. Voor paar euro krijg je harde kaft en verzendkosten uiteraard. Ik merk dat foto’s mooier worden al je voor de glas pagina’s kiest. Ik gebruik dit om maandelijks even een albumpje af te drukken.

2 maanden geleden

Geen idee of er iets voor je tussenzit maat hier voucher voor fotoproducten Fotoproducten Vouchers https://www.ibood.com/nl/s-nl/f/fotoproducten-vouchers/34728?utm_source=app_android&utm_medium=app&utm_campaign=sharebutton&utm_content=34728

2 maanden geleden

Ik gebruik ook once upon. En ben heel tevreden over de lay-out en kwaliteit, dat ik dus elk fotoboek daar bestel. Wel altijd met een kortingscode trouwens, vaak op instagram ook te vinden als je op #onceupon zoekt.

2 maanden geleden

Reactie op Miliaa

Ik gebruik ook once upon. En ben heel tevreden over de lay-out en kwaliteit ...
Ik vond het echt super handig werken, maar ik wil er zoveel foto\s in dus zat al boven de 100 euro en ze is nog nieteens 4 maanden..

2 maanden geleden

Reactie op Jansje90

Via freeprints kan je elke maand een gratis foto album afdrukken met zachte ...
goeie! Ik heb nu via freeprints foto's besteld maar ga ook nog een mini boekje bestellen

2 maanden geleden

Reactie op RB1995

Hier ook een fotoboek gekocht en zelf aan de slag gegaan. Fotos laat in 1 k ...
Ik heb nu ook via freeprints besteld, dat scheelt echt vergeleken met hema of pixum ofzo

2 maanden geleden

Reactie op Taurus1994

goeie! Ik heb nu via freeprints foto's besteld maar ga ook nog een mini boe ...
Ja is top hoor. Ik zie wel verschil tussen de albelli en freeprints albums ( vooral als ik geen glans papier kies) maar voor maandelijks afdrukken vind ik het top. Voor hoogte punten en speciale dingen soms en albelli. Freeprints geeft soms ook extra’s een gratis harde kaft oid.

2 maanden geleden

Ik ben heel tevreden over de kruidvat fotoboek service, prachtig 1ejaarsboek daarmee gemaakt voor mn 1e zoontje