13 Reacties
2 jaar geleden
Ff bellen voor de zekerheid. Ik heb alleen slechte ervaringen met bloedingen sommige hier goede
2 jaar geleden
Ik heb ook veel donker bloedverlies gehad. Tot nu toe (12+3) goede echo鈥檚 en geen oorzaak kunnen vinden. Vk vertelde bij mij dat het kan komen door veel druk zetten bij bijv niezen, hoesten etc. Als het niet helderrood is en je geen buikkrampen hebt hoef je je geen zorgen te maken zei ze. Je kan inderdaad altijd even bellen!
2 jaar geleden
Ik heb de verloskundige gebeld op jullie advies en zij maakt zich geen zorgen. Ze verwacht dat het inderdaad komt doordat de baarmoedermond gevoeliger is. Net na 2,5 uur naar de wc geweest en had alleen met afvegen nog een beetje bruine slijm. Hopelijk is het zometeen weg! Dat lijkt het mij dat het voor nu geen miskraam word? Bedankt voor jullie berichtjes.
2 jaar geleden
Ik heb dit ook gehad bij deze zwangerschap en het was nieuw voor me omdat ik dat bij mijn dochtertje niet had gehad. Dus ik was ook erg geschrokken, maar alles was goed gelukkig. Het komt bij bruin bloed in de meeste gevallen niet bij de baby uit de buurt volgens mijn verloskundige. Mocht het later onverhoopt overgaan naar helderrood dan kan het een ander verhaal worden, maar wordt niet verwacht als het bij kleine beetjes bij het afvegen gaat nu 馃崁
2 jaar geleden
Reactie op Lamya馃
Hoe gaat het nu met je?
Lief van je berichtje! Ik heb nog steeds met afvegen bruine afscheiding en mag morgen om 15.00 langs komen. Ik vertrouw er op en hoop hiermee gewoon m鈥檔 onzekerheid uit te sluiten 馃馃徎馃馃徎馃馃徎 ik laat jullie het weten.
2 jaar geleden
Reactie op Lamya馃
Kon je niet langs voor een echo voor de zekerheid?
Heb ik zometeen 馃馃徎
2 jaar geleden
Alles was goed! Zo fijn!!! Het is dan toch een gevoelige baarmoedermond waar de ene gevoeliger voor is als de ander.馃グ