57 Reacties

3 maanden geleden

Haha, hier kleed ik dochter meestal aan 贸f ik heb al iets klaargelegd, maar ik volg heel graag 馃槀

3 maanden geleden

Reactie op rchlvanm

Haha, hier kleed ik dochter meestal aan 贸f ik heb al iets klaargelegd, maar ...
Ik heb zitten zoeken, ook bij mijn eerste kindje, maar besef dat ik hen meestal gewoon omkleed zonder bewijsmateriaal 馃檲

3 maanden geleden

Haha grappige topic hier is onze jongen nog zo klein, leuk om terug te zien (6 weken vliegen voorbij) Rompertje is van een punkband van vrienden van ons. De gezichtsuitdrukking laat wel zien wat voor geluid er uit komt 馃槣 wel matchende sokken 馃憤

3 maanden geleden

Aha dan toch!

3 maanden geleden

Deze outfit deed me aan iets denken 馃檲馃ぃ Tijd geleden wel al.. dochter is nu 2..

3 maanden geleden

Wat leuk dit! Hier een papa outfit. Witte lange mouwen romper met T-shirt erop. Geen betere foto want vond het echt niet staan en snel wat anders aangetrokken馃ぃ

3 maanden geleden

Hier niets te klagen 馃憣

3 maanden geleden

Tja

3 maanden geleden

Reactie op maria_1234

Tja
Hahaha wat is dat met die korte mouwen over lange mouwen toch? Die van mij doet dat ook 馃ぃ

3 maanden geleden

Van een tijd geleden, maar hier juist een papa die hele schattige matchende outfits cre毛ert 馃槝

3 maanden geleden

Zo geen foto鈥檚, maar mijn partner doet heel vaak de knoopjes verkeerd op elkaar gedrukt 馃檲

3 maanden geleden

Reactie op Lace

Hier niets te klagen 馃憣
Wat een heerlijk broekje! 馃槏

3 maanden geleden

Reactie op maria_1234

Tja
Wel een roze romper, het matcht in ieder geval 馃槀

3 maanden geleden

Haha bij mijn eerste kreeg ik foto's van het kinderdagverblijf, nadat papa hem had afgezet: in een pyjama馃ぃ Inmiddels 3 kinderen en gaat het iets beter, behalve bij mijn dochter. Welke maillot of panty/kleur etc is te ingewikkeld. En we hebben nu de haren fase: compleet scheve staartjes en scheidingen. Mijn dochter (2 jaar) kan er overigens zelf ook wat van> zie foto 馃槄

3 maanden geleden

Ik leg vaak wat weg voor papa, want anders raakt hij in paniek wat ze aan moet. 馃槀 Maar zelfs al leg ik het weg, dan heeft hij nog vragen en snapt hij niet hoe het aan moet, waardoor hij het verkeerd om aan doet (strik aan achterkant, knoopjes aan de voorkant 馃槀

3 maanden geleden

Reactie op KleineFreek24

Ik leg vaak wat weg voor papa, want anders raakt hij in paniek wat ze aan m ...
Ik moest hier hard om lachen, doet me denken aan de mijne 馃槅 alleen die appt niet maar geeft het dan op en dan zit alles schots en scheef 馃槅

3 maanden geleden

Reactie op KleineFreek24

Hahahahaha dit had zo de mijne kunnen zijn idd馃槀

3 maanden geleden

Reactie op KleineFreek24

Zo hard gelachen om die paniekerige "hoe werkt dit man" en het resolute gezicht van je dochter 馃ぃ

3 maanden geleden

Reactie op jdyjngrdn

Zo hard gelachen om die paniekerige "hoe werkt dit man" en het resolute gez ...
Hahaha ik moest er ook erg hard om lachen

茅茅n maand geleden

Reactie op KleineFreek24

Ik was iets aan het zoeken en kwam dit topic tegen. Wat heb ik hard gelachen. Gister vergelijkbaar drama; wij gebruiken wasbare luiers, had hij wel de luier vervangen, maar niet het overbroekje er over heen gedaan..,. Dacht ik 鈥榮 avonds wat is dit voor natte zooi. Ik heb het hem wel zelf laten opruimen馃槅