Haha grappige topic
hier is onze jongen nog zo klein, leuk om terug te zien (6 weken vliegen voorbij)
Rompertje is van een punkband van vrienden van ons. De gezichtsuitdrukking laat wel zien wat voor geluid er uit komt 馃槣 wel matchende sokken 馃憤
Wat leuk dit!
Hier een papa outfit. Witte lange mouwen romper met T-shirt erop. Geen betere foto want vond het echt niet staan en snel wat anders aangetrokken馃ぃ
Haha bij mijn eerste kreeg ik foto's van het kinderdagverblijf, nadat papa hem had afgezet: in een pyjama馃ぃ
Inmiddels 3 kinderen en gaat het iets beter, behalve bij mijn dochter. Welke maillot of panty/kleur etc is te ingewikkeld. En we hebben nu de haren fase: compleet scheve staartjes en scheidingen.
Mijn dochter (2 jaar) kan er overigens zelf ook wat van> zie foto 馃槄
Ik leg vaak wat weg voor papa, want anders raakt hij in paniek wat ze aan moet. 馃槀
Maar zelfs al leg ik het weg, dan heeft hij nog vragen en snapt hij niet hoe het aan moet, waardoor hij het verkeerd om aan doet (strik aan achterkant, knoopjes aan de voorkant 馃槀
Ik leg vaak wat weg voor papa, want anders raakt hij in paniek wat ze aan m ...
Ik was iets aan het zoeken en kwam dit topic tegen. Wat heb ik hard gelachen. Gister vergelijkbaar drama; wij gebruiken wasbare luiers, had hij wel de luier vervangen, maar niet het overbroekje er over heen gedaan..,. Dacht ik 鈥榮 avonds wat is dit voor natte zooi. Ik heb het hem wel zelf laten opruimen馃槅