57 Reacties

één maand geleden

Reactie op mz1986

Ik was iets aan het zoeken en kwam dit topic tegen. Wat heb ik hard gelache ...
Hier was baby doorgelekt.. bleek papa helemaal GEEN luier te hebben aangedaan 🤣 Achja

één maand geleden

Reactie op Leannah

Hier was baby doorgelekt.. bleek papa helemaal GEEN luier te hebben aangeda ...
Hahahaahahha amai amai.

één maand geleden

Reactie op Leannah

Hier was baby doorgelekt.. bleek papa helemaal GEEN luier te hebben aangeda ...
Hahaha. Oh dat is nog veel erger!! 🫣

één maand geleden

Hier geen foto’s, maar vaak de broekjes achterste voren aan😂 de broekzakken zitten aan de achterkant en de naad aan de voorkant. Of de touwtjes hangen aan de achterkant…

één maand geleden

Reactie op KleineFreek24

Ik leg vaak wat weg voor papa, want anders raakt hij in paniek wat ze aan m ...
Hahaa ik ga hier echt stuk om 😂😂

één maand geleden

Reactie op HoekAir

Hier geen foto’s, maar vaak de broekjes achterste voren aan😂 de broekzakke ...
Hier juist de shirts achterstevoren, en dan ook nog zeggen dat hoort toch zo?? De drukknoopjes op de borst ipv de rug 😂😂😂

één maand geleden

Reactie op lisanne41198

Hier juist de shirts achterstevoren, en dan ook nog zeggen dat hoort toch z ...
Hier ook! En gisteren kreeg ik mijn oudste kindje terug van de schoonouders, ook met de knopjes vooraan! Ik weet alvast van wie hij het heeft 😅😂

één maand geleden

Heerlijk dit! Onze zoon ging wennen bij het kinderdagverblijf en toen had m’n man hem op donderdag hetzelfde aangedaan als op dinsdag. Geen opmerkingen over gekregen, maar ze hebben vast achter onze rug om geroddeld 😅

één maand geleden

Net trof ik dit aan. Blijkbaar is een ontzettend groot etiket en gedrukt label niet duidelijk genoeg. En het is niet de eerste keer😂

één maand geleden

Reactie op Lisa1320

Net trof ik dit aan. Blijkbaar is een ontzettend groot etiket en gedrukt la ...
🤣🤣 daar is mijn man ook een ster in. Vorige maand heeft grote broer die in maat 80 zit de korte broek maatje 62 aangehad. Zegt hij nog heel leuk ik vond hem al wel strak zitten.. het leek wel een hotpants 😅🤣

één maand geleden

Reactie op lisanne41198

Die logica snap ik! De designer die bedacht heeft om druk knoopjes op de rug van een shirtje te plaatsen voor een baby die veel op de rug ligt moet een hekel aan babies gehad hebben 😅

één maand geleden

Reactie op Chezzy

Die logica snap ik! De designer die bedacht heeft om druk knoopjes op de ru ...
Maar echt! En ook, hoe maak je zo’n shirt vast als de baby op de rug ligt? 🤷🏼‍♀️

één maand geleden

Reactie op seenokj

Maar echt! En ook, hoe maak je zo’n shirt vast als de baby op de rug ligt? ...
Tummy time! 😅

één maand geleden

Hier een vent die nog met zijn koppie in de zomer zit. Hij nam ons zoontje vanmorgen mee wandelen om 8:00. Het was toen 5 graden. Ik keek vanuit het slaapkamerraam toen hij wegliep en zag dat dat arme kind alleen een lange mouwen romper aan had 🥲 het zitje heeft een voetenzak met fleecevulling en dat vond mijn man wel voldoende. Dus ik heb hem even met beide beentjes in oktober gezet en vriendelijk verzocht hem een dikke trui met muts aan te doen 🤣

één maand geleden

Wat een heerlijk topic dit! Dit is al weer bijna een hele tijd geleden, maar mijn man vond het een goed idee om streepjes met streepjes te combineren 👀. Sinds dien heeft hij nooit meer een outfit uitgezocht 😂

één maand geleden

Reactie op MeggieK

Wat een heerlijk topic dit! Dit is al weer bijna een hele tijd geleden, ma ...
Hahahaha precies de kleinste Dalton 😅

één maand geleden

Reactie op MeggieK

Wat een heerlijk topic dit! Dit is al weer bijna een hele tijd geleden, ma ...
Oh dit kan mijn partner ook zo goed!😂 Om deze reden hebben wij een aantal regels m.b.t. het uitkiezen van outfits. 1 daarvan is nooit meerdere kledingstukken met opdruk/motief combineren, altijd 1 met en 1 effen kledingstuk. Dus bijvoorbeeld een effen broek en shirt met bloemetjes is goed. Sinds we die regel hebben gaat het meestal goed🥳

25 dagen geleden

Hier vandaag een streepjesromper onder een ligt truitje. Broek ook lekker op z’n opa’s omhoog getrokken.

25 dagen geleden

Oei! Ik heb niets met blauw en vind het ook echt en verschrikkelijk pakje🙈 maar goed als compromis dacht ik, “oke doe maar dan”.

24 dagen geleden

Reactie op lisanne41198

Haha hier ook trui met knoopjes op de borst ipv rug 🤣 Dat aankleden gaat met een jongetje toch beter hier dan toen met onze dochter 🤣🤣