57 Reacties

24 dagen geleden

Ooh ik heb nog dit pareltje van deze zomer. Weet niet wat ik mooier vind, de luier mooi zichtbaar door haar witte body, de combinatie met de laarzen of haar zelfverzekerde pose... 🤣🥰

24 dagen geleden

Reactie op Novbaby2020

Haha hier ook trui met knoopjes op de borst ipv rug 🤣 Dat aankleden gaat m ...
Whahah 😂😂 blijf t geniaal vinden hoe ze dan ook nog denken dat het echt zo hoort 😂

24 dagen geleden

Ik haal ook vaak kleding uit de wasmachine van de oudste en jongste en dan zie ik dat de knoopjes nog dicht zitten. Nooit dat mijn man die voor het in de was doen opnieuw heeft dicht gedaan. Altijd denk ik: maar hoe heb je dit dan uitgekregen? En ook niet melden van "goh dit is strak" haha

24 dagen geleden

Reactie op maria_1234

Ik haal ook vaak kleding uit de wasmachine van de oudste en jongste en dan ...
Hahah mijne zegt dan dus: jahh dat en dat shirtje is te klein past aast niet over haar hoofd, hoe heb je die überhaupt aangekregen?? Nouuuu de knoopjes misschien los doen?? 😂😂

24 dagen geleden

Toen mijn zoontje net geboren was moest me vriend hem aankleden dat ging dus zo 😂😂

24 dagen geleden

Reactie op Ktjeee

Toen mijn zoontje net geboren was moest me vriend hem aankleden dat ging du ...
Denk niet dat zijn broekje afgezakt is die dag 🤭

24 dagen geleden

Reactie op lisanne41198

Whahah 😂😂 blijf t geniaal vinden hoe ze dan ook nog denken dat het echt z ...
Terwijl het label daar dan ook nog zit he 🤣🤣 Was allang blij dat hij een setje uit de kast trok ipv iets heel randoms. Onze dochter heeft wel een keer een maillot met pyjamatrui aangehad als outfit toen ze klein was 🤣🤣

24 dagen geleden

Geen outfit, maar een luier deze keer. Blijkbaar is het na een jaar dezelfde luiers nog steeds moeilijk om ze goed aan te trekken. Toen ik vroeg of hij had gemerkt dat ie achterstevoren zat zei hij: oh vandaar dat ie zo hoog zat aan de voorkant. Dat was het, ook geen verdere reactie 😂

23 dagen geleden

Bij de baby gaat het eigenlijk altijd wel goed maar bij zijn broer😅 heerlijke bananen voeten 🤣

23 dagen geleden

Reactie op Feb’23

Bij de baby gaat het eigenlijk altijd wel goed maar bij zijn broer😅 heerli ...
Heee dat zijn bekende pantoffels. Grote broer hier heeft ze in 3 maten gehad 🤭

23 dagen geleden

Reactie op Feb’23

Bij de baby gaat het eigenlijk altijd wel goed maar bij zijn broer😅 heerli ...
Oh die pantoffels gaat onze peuter fantastisch vinden! Waar zijn die van?

23 dagen geleden

Reactie op Feb’23

🤣🤣 daar is mijn man ook een ster in. Vorige maand heeft grote broer die ...
😂😂😂 oh dit zou hier ook kunnen gebeuren. Hilarisch

23 dagen geleden

Mn vriend had laatst een korte broekpakje aangetrokken als romper 🤣🤣

23 dagen geleden

Hier juist een papa met goede kleding still! alleen ik heb er zelf heel.veel.moeite mee🙈 elke ochtend wat moet ze aan is best een obstakel xp papa legt nu setjes klaar scheel heel erg veel hahaha

23 dagen geleden

Reactie op 89Liz

Oh die pantoffels gaat onze peuter fantastisch vinden! Waar zijn die van?
https://www.bol.com/nl/nl/p/thu-s-kinder-pantoffels-met-graafmachines-grijs-maat-23-sloffen/9300000184485247/?referrer=socialshare_pdp_www