50 Reacties
één maand geleden
Reactie op natasjafab
Ja het is wel allemaal heel erg uitzoeken wat voor je werkt. Genoeg borstvo ...
Volgens mij bestaan er kolfconsulten, maar moet je ook maar net kunnen/willen betalen
één maand geleden
Dochter is van 30-5 en ik kolf ook fulltime. Hebben jullie ook dat onverzadigbare honger hele tijd? Ik eet alles los en vast maar houd geen energie over soms 😕 Wat zijn goede voedingsmiddelen?
één maand geleden
Ik kolf ook fulltime en wil binnenkort beginnen met afbouwen. Iemand hier al ervaring mee?
één maand geleden
Reactie op undiscoverdx
Dochter is van 30-5 en ik kolf ook fulltime. Hebben jullie ook dat onverzad ...
Heb dat met momenten ook die honger maar ik neem wel nog steeds de borstvoedingsvitamines en ik vind dat borstvoedingsthee ook wel helpt. Ik probeer ook altijd rode vruchten te eten framboos, aardbei, … dat zou ook helpen zei mijn vroedvrouw
één maand geleden
Reactie op Sharon Janssen
Ik kolf ook fulltime en wil binnenkort beginnen met afbouwen. Iemand hier a ...
Ik ben nu gestart met 1 flesje kunstvoeding per dag want ik ga kortelings terug werken en ik zit veel op de baan dus niet ideaal met dat kolven :-/. Vind ik wel jammer.
Ik heb wel eerst verschillende moeten proberen, ik raad zeker geen dikke melk aan want dat verschil is te groot en als ze zich dan verslikken is echt geen fijne ervaring. Voor ons werkt NAN Evola 0-6 maanden. Deze melk is om te geven afwisselend met borstvoeding dus ideaal wel en die dronk ze gewoon alsof het mijn melk was :-)
één maand geleden
Even een tipje! Ik had de laatste tijd weinig kolf opbrengst. Ik dacht dat dit door de borstontsteking een paar weken geleden kwam. Net voor het eerst het ventiel vervangen en meteen veel meer melk! De meeste mama's weten misschien al lang dat je dit moet vervangen, maar ik had er niet over nagedacht 😅