6 Reacties

2 maanden geleden

Hoi! Ik heb dit product niet gebruikt, maar ik heb er wel een beetje om gelachen, ik denk namelijk dat het werkt en dat hebben we op een andere manier ontdekt. In principe is het idee dat je dat ding in het kontje van je baby doet zodat de druk er vanaf gaat, wat ook gebeurt als je bijvoorbeeld je baby temperatuurt. Met dit product doe je het zelfde alleen dan gebruik je iets anders dan de thermometer om de druk van de anus af te halen. En ja het werkt, mijn dochter was erg onrustig en overstuur en ik wilde even haar temperatuur meten om te kijken of ze koorts had, koorts had ze niet, de poep spoot er 1,5e meter uit en de baby was weer blij ;)

2 maanden geleden

Reactie op Loes96-

Hoi! Ik heb dit product niet gebruikt, maar ik heb er wel een beetje om gel ...
Ahhaha klopt ik heb hetzelfde idee hierover. Gewoon effect van een thermometer, maar ik laat mezelf altijd snel beïnvloeden door goeie recensies op bol.com

2 maanden geleden

Reactie op Liefmeisje24

Ahhaha klopt ik heb hetzelfde idee hierover. Gewoon effect van een thermome ...
Haha ja snap ik. Op een gegeven moment ben je ook radeloos als je kindje veel krampjes heeft en doe je alles om het weer rustig te krijgen. Maar ik denk dat je met een thermometer het zelfde resultaat bereikt en geld in je zak houdt 🤪😂

2 maanden geleden

Ik heb het een tijdje gebruikt vooral de tijd dat het op de piek zat. Ook poepte ze die tijd heel slecht. Op t begin hielp het en kwam er lucht uit en poepte vrij snel erna. Na een tijdje hielp dat ook niet meer. Toen osteopaat geweest en overgestapt naar geit flesvoeding. Toen ging t helemaal goed en gebruikte ik het niet meer

2 maanden geleden

Hielp wel beter dan een thermometer, want er zit een holling in waardoor de lucht ontsnapte

2 maanden geleden

Reactie op qqww

Hielp wel beter dan een thermometer, want er zit een holling in waardoor de ...
Bedankt voor je reactie 👌🏻